ایسر یک تبلت قدرتمند برای خوره‌های بازی معرفی کرد!

ایسر دیروز، روز شلوغی را داشت و در چندین کنفرانس محصولات جدید خود را در هر طبقه‌ای از اسمارت فون گرفته تا لپ‌تاپ و بند‌های ورزشی معرفی کرد و اکنون نیز نوبت به یک تبلت قدرتمند رسیده است. این کمپانی روز گذشته یک تبلت قدرتمند و عجیب را معرفی کرد که در سری Predator قرار می‌گیرد و در ظاهر حس کامپیوتر‌های سیاه و قرمز قدرتمند را به کاربر القا می‌کند. البته این محصول که در زیر شاخه اندروید قرار می‌گیرد، برای خوره‌های بازی ساخته شده است و می‌‌تواند تجربه جالبی را به کاربر بدهد. گفتنی است که ایسر این محصول را در اواخر سال 2015 عرضه خواهد کرد.

pred-tablet

البته عرضه دیر هنگام این محصول که در سه ماهه چهارم امسال خواهد بود، چندان خوش آیند نیست و اغلب محصولات مدتی کوتاه بعد از معرفی روانه بازار می‌شوند اما هرچه که باشد ایسر با این محصول توانست در سری تبلت‌های مخصوص بازی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد و تبلتی قدرتمند و کارآمد را برای دوست داران بازی معرفی کند. گفته می‌شود که در بدنه ضخیم این محصول، ویبره (سیستم لرزش) دستگاه به قدری قدرتمند است که می‌تواند در حین بازی آسفالت 8 تجربه رانندگی واقعی را به کاربر القا کند.

Predator-1

در پشت صفحه نمایش 8 اینچی (وضوح تصویر این صفحه نمایش توسط ایسر اعلام نشده است) دو اسپیکر قدرتمند قرار گرفته‌اند که آن‌ها نیز می‌توانند همانند سیستم لرزشی دستگاه تجربه جالبی را به کاربر بدهند و گفته می‌شود که در زمان بازی Dead Trigger 2 این سیستم صوتی می‌تواند ترس و اضطرابی واقعی را در دل کاربر به وجود بیاورد (الکی می‌گه!).

Predator-2

البته ایسر اطلاعات زیادی را در خصوص سخت افزار محصولش منتشر نکرده و دلیل این اقدام نیز شاید به عدم اطمینان ایسر در قطعاتی که به تبلت خود متصل خواهد کرد، باشد و فعلا تصمیمی جدی در این خصوص نگرفته است.

Predator-3

البته سوال مهم در خصوص این تبلت که برای بازی توسعه یافته، بازار فروش آن است. در حال حاضر، بازار‌های جهانی محصولات مناسب و گسترده‌ای در زمینه تبلت‌های ساخته شده برای بازی ندارند و در صورت حضور چنین محصولی در بازار، پیش بینی میزبان استقبال کاربران کمی سخت است. اما اگر تا زمان معرفی این محصول نمی‌توانید صبر کنید، تبلت‌هایی نظیر انویدیا شیلد و Tegra K1 یکی از بهترین‌ها هستند.

2 در مورد “ایسر یک تبلت قدرتمند برای خوره‌های بازی معرفی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH