با فبلت فلزی ZTE آشنا شوید! پرقدرت و محکم

ZTE معمولا خیلی سعی نمی‌کند تا اخبار مربوط به پرچم‌دار بعدی‌اش مثل یک راز باقی بماند. به همین دلیل تا کنون اخبار و تصاویر زیادی از Nubia Z9 پرچم‌دار بعدی این کمپانی منتشر شده است. اتفاق جالبی که برای این محصول رخ داد این بود که ابتدا نسخه‌های جانبی این پرچم‌دار یعنی Z9 Max و Z9 mini معرفی شد و عرضه رسمی نسخه اصلی به بعد موکول شد!

gsmarena_001

در ادامه این افشای تصاویر، روز گذشته عکس‌هایی منتشر شد که نشان از بدنه فلزی و مستحکم این پرچم‌دار چینی دارد. این تصاویر نشان از یک بدنه فلزی و در کنار آن یک طراحی زیبا دارد. البته متاسفانه تصاویر لو رفته تنها قاب پشتی این محصول را به ما نشان می‌دهد و به همین دلیل فعلا می‌توان به این مطمئن بود که شاسی این محصول و قاب پشتی فلزی و مستحکم است. شاید این محصول نیز همانند نمونه‌های موجود در بازار تنها از کناره‌های فلزی بهره برده باشد و خبری از بدنه تمام فلزی نباشد.

gsmarena_002

حتی اگر بدنه این محصول از پلاستیک، شیشه و یا حتی چوب بامبو باشد، در کنار این بدنه فلزی، قطعا با یک محصول خوش ساخت و زیبا روبه‌رو خواهیم شد. موضوع دیگری که از تصاویر لو رفته Z9 می‌توان استخراج کرد، سایز صفحه نمایش آن است.

قاب این محصول چیزی شبیه به یکی از محصولات کمپانی Oppo یعنی R7 است. آن‌طور که از این تصاویر می‌توان برداشت کرد سایز صفحه نمایش این محصول 5.2 اینچ است و بنابراین با یک فبلت زیبا روبرو خواهیم بود.

باید کمی منتظر ماند تا این محصول فلزی توسط کمپانی ZTE رونمایی شود.

1 در مورد “با فبلت فلزی ZTE آشنا شوید! پرقدرت و محکم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH