زیبایی آسمان شب را در کنار نور پردازی‌های شهری تماشا کنید!

آسمان شب برای هر شخصی زیبا و خوش آیند است و به‌طور حتم تاکنون حداقل یک‌بار نیز دقایقی را به تماشای آسمان شب نشسته‌اید. اما تقریبا در حال حاضر تماشای تمام زیبایی آسمان غیر ممکن شده است. دلیل این امر نیز آلودگی‌های نوری شهر‌ها است که باعث می‌شود چیزی از آسمان معلوم نباشد.

j8nyruodhyhzz350dqnq

البته با وجود اینکه نور پردازی‌های شهری نیز زیبا هستند اما نمی توان از زیبایی آسمان شب هم گذاشت. پس چه کنیم؟ اخیرا یک گروه تصمیم به ترکیب این دو زیبایی گرفته‌اند و به‌طوری بسیار جالب زیبایی آسمان شب را در کنار نور پردازی‌های شهری قرار می‌دهند و سعی دارند تا این ایده را با نام Skyglow رسمی کنند و در حال حاضر نیز یک ویدیو برای پروژه خود منتشر کرده‌اند که در لس آنجلس فیلم برداری شده است و به نحوی زیبا ستارگان شب در کنار زیبایی‌های نوری شهر قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را که فعلا به‌صورت پیش نمایش است، مشاهده نمایید.

گفتنی است که این پروژه در قالب تصاویر و فیلم برداری تایم لپس انجام می‌شود که در کل یک ویدیوی زیبا را از آن شاهد هستیم. البته شما نیز می‌توانید از طریق لینک زیر ویدیوی تایم لپس بسازید (حالا دیگه نه در این حد!):

چگونه در اسمارت فون خود ویدیو‌های تایم‌لپس بگیریم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH