جیمز باند پیشنهاد خارق العاده استفاده از سونی اکسپریا Z4 را رد کرد!

James-Bond1

به نظر شما چه زمانی مبلغ 5 میلیون دلار برای در دست گرفت یک گوشی تلفن همراه کافی نخواهد بود؟

خب، جواب این سوال بسیار ساده است، هنگامی که شما تهیه کننده یا بازیگر سینما باشید، آن‌هم از نوع هالیوودی و جیمزباندی‌اش!

سونی به تازگی در یک پیشنهاد اغوا کننده از بازیگر معروف کارکتر جیمز باند، یعنی دانیل کریگ خواسته بود تا با محصول جدیدش یعنی Xperia Z4 عکسی بیندازد، اما در کمال ناباوری این پیشنهاد از سوی این بازیگر معروف رد شد! اخباری که در حول و حوش این اتفاق منتشر شده است نشان از اعتراضات مردمی به این نوع پیشنهاد و البته جواب دندان شکن جیمز باند دارد.

اما این پیشنهاد چه گونه علنی شده است؟ شاید نام سایت ویکی لیکس را شنیده باشید! وب سایتی که در لو دادن اطلاعات محرمانه سیاسی تبحر خاص دارد! در تازه‌ترین اسنادی که توسط این سایت منتشر شده است، ایمیلی وجود دارد که حاکی از پیشنهاد سونی به این بازیگر بوده و در آن بحث‌هایی در این خصوص منتشر شده است.

این ایمیل با این عنوان منتشر شده است: بودجه سونی الکترونیکس برای بخش تبلیغات به این شرح است: مبلغ 18 میلیون دلار تعهدات تبلیغاتی و 5 میلیون دلار جهت قرار داد با آقای دانیل کریگ! اگرچه بعدها معلوم شد که این مبلغ برای اغوای این بازیگر مشهور کافی نبوده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که جیمز باند در آخرین فیلمش یعنی SkyFall یکی از محصولات کمپانی سونی به نام Xperia T را به همراه خود داشت! حال باید دید چه شده است که سونی در حال از دست دادن این فرصت مهم تبلیغاتی جدید پرچم‌دارش است.

Sony-Xperia-T

فردی به نام Andrew Gumpet در ایمیل خود به این سوال پاسخ جالبی داده است! وی می‌گوید: دلیلی که جیمز باند و کمپانی تولید کننده این فیلم قصد ندارند تا از گوشی جدید سونی در فیلم خود استفاده کنند، چیزی فراتر از مباحث مالی است!

دانیل و سام دوست دارند تا همیشه از ایده‌های خلاقانه بهره گیرند و در فیلم‌هایشان از بهترین نمونه موجود استفاده کنند، خب واضح است؛ آخرین پرچم‌دار سونی به هیچ وجه بهترین نمونه موجود بازار نیست!

همچنین وی ادامه می‌دهد که این محصول سونی نمی‌تواند موفقیت پیشین نمونه‌های قبلی را تکرار کند، به همین دلیل سونی دست به دامان این چنین تبلیغاتی شده است! وقتی دانیل و تیمش نمی‌توانند فروش این محصول را تضمین کنند، به همین دلیل در این زمینه هوشمندانه عمل کرده و این پیشنهاد را رد کرده‌اند!

اما پشت پرده دیگری نیز در این ایمیل منتشر شده است، اخبار دیگر حکایت از این دارد که سامسونگ در نظر دارد تا در یک تعهد تبلیغاتی 50 میلیون دلاری، مبلغ 18 میلیون دلار را صرف تبلیغ آخرین محصول خود در این چنین فیلمی کند! پس شاید بحث خلاقیت و این مسایل،‌تنها بهانه‌ای برای دریافت پول بیشتر باشد.

با اینکه تاکنون هیچ تصویر واضحی از فیلم جدید جیمز باند و اسمارت فون در دست او منتشر نشده است، اما طبیعی است که اختلاف قیمت بسیاری بین این دو پیشنهاد وجود دارد.

spectre-poster-970px-640x0

15 در مورد “جیمز باند پیشنهاد خارق العاده استفاده از سونی اکسپریا Z4 را رد کرد!”

  1. با سلام
    امتیاز سری فیلمهای جیمز باند دست کمپانی سونی پیکچرز هست که زیر شاخه شرکت سونی هست به هر حال تو فیلم نمی تونه به غیر از سونی از محصول دیگه ای استفاده کنه چون اون موقع سرمایه گذاری سونی دراین زمینه بی معنیه.

  2. دمت گرم دانیل کریگ.

    Z 3 چی بود که Z4 بهترین باشه با این منوهای تکراری و زشت و قابلیت ضد اب قلابی و صد البته فروش کم.

    لیاقتت بیشتر از Z4 هست.

    امضا
    کسی که دو میلیون تومن پولشوهدر داد z3 خرید ولی اونو فروخت و یک G3 رویایی خرید.

  3. توجه کردید ، کل مبلغ تبلیغات سونی 18 میلیون دلار هست در حالی که سامسونگ فقط 18 میلیون دلار پیشنهاد برای تبلیغ در این فیلم داده!

  4. بیاد 5 میلیون دلارو بده بمن ببین یکاری کنم از مقدار تاثیری که تبلیغش در فیلم گذاشته و اونقدر فروخته من 2 برابر اون فروشو تضمین میکنم در خود ایران. سونی خیلی جای مانور داره تو ایران و چون برند هست حس اعتماد داره. من از اونجایی که فکرم برای انواع تبلیغات و مشاوره خوب کار میکنه یکاری میکنم با 5 میلیون دلار که 50 میلیون دلار بجاش بره تو جیب سونی.حیف تو ایران سونی دست صاحبش نیست. کسی که فکرش کار کنه. عین رئیس سامسونگ در ایران. سونی یک رئیس باهوش و خلاق و با انگیزه میخواد

  5. زکی. همین الان هم z3 بهترین گوشی بازاره حالا z4 بماند که اگه معرفی شه دیگه بهتر ازش وجود نداره. اینا همش بهانست. سامسونگ 4 برابر سونی پول پیشنهاد داده. برای محبوبیت و معروف شدن. مثلا میخاد محبوبیتش اندازه سونی بشه. ولی شک نکنید z4 در دستان جیمز باند خواد بود. این نامه مخصوصا لو رفته که بگن سامسونگ با پول بیشتر هم نتونسته جای محبوبیت سونیرو بگیره. فیلم واسه سونیه اونوقت سامسونگ اشتفاده کنن توش؟ این مطلب فقط برای خراب کردن سامسونگه وگرنه همه میدونن سامسونگم میدونه z4 وقتی معرفی بشه رو دستش نخواهیم داشت.

  6. دنیل کریک کل موفقیت و مشهوریتش برای جیمز باند رو مدیون سونی هست .اگر رد کنه بزرگترین خیانت رو در حق خودش و سونی کرده .

    1. ولی بعدا میفهمی که این مطلب برای خراب کردن سامسونگ بوده که با پول بیشتر هم نتونسته کاری بکنه.

  7. خوب بهترین سونیه دیگه فعلا اکسپریا زد3!!
    خوب یه سوال مثلا میخواد با بهترین گوشی جهان چیکار کنه؟؟
    مگه کیه که کلاس میزاره؟
    به اونا چه ربطی داره بهترین بازار هست یا نه اونکه تبلیغات میکنه پولشو میگیره!
    واقعا که…
    حیف سونی که برای تبلیغات و فروشش دست به دامان تبلیغات یکسری ادم عوضی میشه.

  8. ما با دو میلیون تتتت…ووو…مممم…ننن زد 4 میگیریم بعد دسته دو زد4 هم میفروشیم ولی این یارو پپپپپ…ننننن…ججججج میلیون دلار بهش میدن میگن فقط با گوشی عکس بنداز رد میکنه

  9. اخه بدبختیرو نیگا…فیلم واسه کمپانیه سونیه بعد داره کلاس هم میزاره!!!بندازین بیرون مردکِ طماع رو…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH