با این آموزش اپل واچ 349 دلاری خود را تبدیل به نسخه 10هزار دلاری کنید

همان طور که اطلاع دارید کمپانی اپل ساعت هوشمند خود را در سه نسخه معرفی کرده است که یک نسخه اپل واچ اسپرت، یک نسخه اپل واچ و نسخه دیگر اپل واچ ادیشن نام دارد که گران‌ترین نسخه نیز همان اپل واچ ادیشن است که بدنه دستگاه در آن از طلا ساخته شده. اختلاف قیمتی این نسخه با نسخه‌های عادی نیز بسیار زیاد است و برای مثال شما می‌توانید با پرداخت 349 دلار یک نسخه عادی از اپل واچ را خریداری کنید اما برای به‌دست آوردن اپل واچ ادیشن می‌بایست 10000 دلار هزینه کنید.

apple-watch

اما راه حل‌هایی همیشه وجود دارد که خود را لوکس نشان دهیم. اکنون نیز یک فردی در یوتیوب اقدامی جالب انجام داده و در ظاهر اپل واچ خود را تبدیل به نسخه ادیشن کرده است، اما با پرداخت مبلغی در حدود 10 دلار! جالب به‌نظر می‌رسد، اما چطور؟

او ابتدا بند‌های ساعت را از آن جدا می‌کند و از طریق چسب، بخش نمایشگر و سنسور‌ها را پوشش می‌دهد و سپس با کمک یک اسپری طلایی رنگ دست به کار می‌شود و اپل واچ خود را تبدیل به نسخه طلایی می‌کند. شاید عجیب باشد اما بعد از اتمام فرآیند، نتیجه کار نیز جالب بوده و در ظاهر چندان تفاوتی بین آن و نسخه ادیشن دیده نمی‌شود (البته بدنه آلمینیومی دستگاه نیز بر این حس و حال می‌افزاید). در ادامه می‌توانید ویدیوی این اقدام جالب را مشاهده نمایید:

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا این راه درستی برای صرفه جویی در مبلغی حدود 9650 دلار است؟

1 در مورد “با این آموزش اپل واچ 349 دلاری خود را تبدیل به نسخه 10هزار دلاری کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH