سامسونگ سومین خط تولید صفحه نمایش خمیده را برای گلکسی S6 اج راه اندازی کرد!

سامسونگ امسال در کنار پرچم‌دار جدید خود یک نسخه خمیده از آن را نیز معرفی کرد که گلکسی S6 اج نامیده می‌شد که در آن صفحه نمایش دستگاه در دو طرف به بیرون خم شده است که چهره خاصی را به دستگاه می‌بخشد. حال گویا استقبال خوبی از این محصول سامسونگ به عمل آمده و کمپانی تولید کننده سومین خط تولید صفحه نمایش آن را نیز پیش از موعد مقرر راه اندازی کرده است.

S6-Edge

بر اساس منابع آگاه، سامسونگ اخیرا سومین خط تولید صفحه نمایش‌های گلکسی S6 اج را با نام A3 راه اندازی کرده است که می‌تواند میزان تولید این نوع صفحه نمایش‌ها را تا 5 میلیون عدد در ماه افزایش دهد. گفتنی است که پیش از راه اندازی این خط تولید جدید، سامسونگ تنها می‌توانست در ماه 2 میلیون صفحه نمایش خمیده توسط دو خط تولید خود بسازد. گفته می‌شود که سامسونگ تصمیم داشته این اقدام را در ماه ژوئن (خرداد-تیر) انجام دهد اما به‌دلیل استقبال زیاد، اکنون دست به چنین کاری زده است تا بلکه بتواند پاسخگوی نیاز‌های بازار باشد.

سامسونگ اکنون می‌تواند توسط سه خط تولید خود صفحه نمایش OLED را تولید کنند که کیفیت بالایی دارند و انرژی کمی را نیز برای پخش نیازمند هستند. با آغاز فروش جهانی این دو محصول و ورود رسمی آن‌ها به ایران و سایر کشور‌ها، این اقدام انجام شده است و انتظار می‌رود که پرچم‌داران جدید این غول کره‌ای بتوانند بسیار بهتر و محبوب‌تر از پرچم‌داران گذشته باشند، زیرا اغلب مشکلات موجود در نسخه‌های قبلی برطرف شده است و شما نیز می‌توانید برای اطلاع از قدرت، طراحی و عملکرد این محصول از طریق لینک زیر بررسی اختصاصی و تخصصی آی‌تی‌رسان را مطالعه و مشاهده کنید:

بررسی سامسونگ گلکسی اس۶ (S6): از صفر تا بی‌نهایت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH