بهای ال‌جی G4 در آلمان مشخص شد!

Leaked-images-of-the-LG-G4_013چند ماهی می‌شود که هر روز اخباری در مورد پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام G4 به گوش می‌رسد! فردا، روزی خواهد بود که جی4 طی مراسمی در نیویورک و سئول معرفی خواهد شد، اما هنوز اخبار پیرامون این گوشی بسیار زیاد است. با توجه به فاصله 24 ساعته تا زمان معرفی این اسمارت‌فون، باید گفت که از این به بعد مطالبی که در مورد گوشی منتشر خواهند شد، به احتمال بسیار زیاد به واقعیت خواهند پیوست!

طبق آخرین اخباری که به گوش رسیده، قرار است G4 در دو نسخه معرفی شود؛ یکی با بدنه چرم، دیگری با بدنه پلاستکی! بر اساس اطلاعات منتشر شده در یک وب‌سایت آلمانی، توسط یک خرده فروش و توزیع‌کننده‌ مطرح این کشور، قیمت‌ها G4 در کشور آلمان فاش شده است.

LG-G4-prices-in-Germany_006طبق این خبر، نسخه پلاستیکی 32 گیگابایتی این گوشی دارای قیمتی در حدود 679 تا 689 یورو است و  10 تا 20 یورو از S6 ارزان‌تر است. اما ال‌جی بر روی طراحی نسخه چرمی بیش‌تر کار کرده؛ پس باید انتظار داشت که قیمت آن بیش‌تر نیز باشد؛ طبق خبر برای خرید نسخه چرمی نیز باید در حدود 729 تا 739 یورو پرداخت کرد؛ این مبلغ از S6 بیش‌تر و از S6 Edge کم‌تر است.

این نکته را نیز بگوییم که این قیمت‌ها مختص آلمان هستند و مطمئنا در سایر کشورها تفاوت قیمتی کمی وجود خواهد داشت! باید منتظر ماند و دید آیا G4 می‌تواند موفقیتی به دست بیاورد و رقبایش که S6 Edge و One M9 هستند را شکست دهد؟ نظر شما درباره این موضوع چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH