تست‌های عجیب اپل واچ را تماشا کنید!

کمپانی اپل بالاخره ساعت هوشمند خود را با کلی ناز و عشوه روانه بازار کرد و همچنان سربلند از محصولی که ساخته بود قدم می‌زد که تست‌ها و بررسی‌ها شروع شدند. تست‌هایی مختلف، علمی، عجیب و… که تمامی آن‌ها بخش‌های متفاوت اپل واچ را به چالش می‌کشیدند و آن را در مقابل دیدگان کاربران، موفق و یا ناموفق اعلام می‌کردند. ما نیز در این مقاله تصمیم داریم تا به تست‌های ویدیوی این محصول بپردازیم که تمامی آن‌ها به توان فیزیکی این ساعت تمرکز دارند و سعی شده تا مقاوت دستگاه در برابر ضربات، مایعات و… مورد سنجش قرار بگیرد.

apple-watch-test

اما اولین تست چیزی است که صورت اپل را سرخ و سر به زیر می‌کند. زیرا در تست ضربه بسیار ساده‌ای که از اپل واچ گرفته شد و فاصله بسیار کمی نیز با زمین داشت، صفحه نمایش بسیار سریع و در اولین بار شکست و نتوانست دوام بیاورد اما دلیل اینکه گفتیم صورت اپل سرخ می‌شود این نیست. اپل در کنفرانس معرفی این محصول گفت که اپل واچ از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است و خیلی در برابر ضربات مقاوم است (اپل جان همچنان به این باوری؟). در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

در تست دوم شرایط بسیار بهتر است. اپل واچ در این ویدیو بدترین شرایط را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد و حتی از تست آب، تست جوشیدن و تست ضربه نیز سربلند بیرون می‌آید اما به‌طرز عجیبی در مقابل ماهی‌تابه حرفی برای گفتن ندارد و خیلی سریع صفحه نمایش آن خرد می‌شود. در ادامه این ویدیوی جالب را از دست ندهید:

تست سوم نیز مربوط به ضربه از ارتفاع‌های مختلف است که دستگاه در تمامی آن‌ها سربلند میدان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی برای صفحه نمایش آن نمی‌افتد.

همان طور که مشاهده کردید ماجرای اپل واچ بسیار عجیب است، صفحه نمایش این محصول گاهی در بدترین شرایط نیز دوام می‌آورد و نمی‌شکند اما گاهی در ساده‌ترین تست‌ها نیز خرد می‌شود. با این اوصاف بهتر است با اپل واچ خود منطقی برخورد نکنید، چون در این زمینه هیچ منطقی سرش نمی‌شود اما پیشنهاد دوستی و مهربانی را با این محصول داریم. شما به مقاومت این محصول چه امتیازی می‌دهید؟

1 در مورد “تست‌های عجیب اپل واچ را تماشا کنید!”

  1. آقا سعید که این مطلب را نوشتید یکم توجه به عکس بکنید میبینید که مدل اسپرته و محافظ صفحه نمایش مدل اسپرت از یاقوت کبود نیست تا قیمت تمام شده کم بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH