هواوی آنر 4C با سخت افزاری قدرتمندتر از P8 Lite امروز معرفی می‌شود!

حدود یک ماه پیش بود که غول چینی هواوی پرچم‌دار جدیدش را به همراه نسخه‌های متفاوت آن معرفی کرد و به رخ رقیبان کشید. پرچم‌دار جدید این شرکت که هواوی P8 نامیده می‌شود در کنار خود دو محصول دیگر با نام‌های P8 Lite و P8Max آورده که نسخه P8 Lite در بسیاری از جهات پایین‌تر از P8 قرار دارد. در این میان گویا هواوی با معرفی این سه محصول همچنان سخت کار می‌کند تا مدل‌های جدیدی را معرفی کند که احتمالا ثمره آن را امروز یا فردا (بر اساس اختلافات ساعتی) خواهیم دید. گفته می‌شود که تا ساعاتی دیگر کمپانی هواوی، آنر 4C را معرفی خواهد کرد و اطلاعات بسیار زیادی نیز در خصوص این محصول در وب‌سایت روسی هواوی منتشر شده است.

Huawei-Honor-4C-leaked-image_32

بر اساس تصاویری که نمانده روسی هواوی منتشر کرده، آنر 4C حاشیه و قاب فلزی خواهد داشت اما بدنه دستگاه پلاستیکی بوده و حاشیه صفحه نمایش بسیار کم است اما در بین بدنه و صفحه نمایش یک نوار مشکی وجود دارد. بخش زیرین نمایشگر نیز پذیرای سه دکمه فیزیکی است که باعث می‌شود کاربر فضا بیشتری در صفحه نمایش داشته باشد. اسپیکر این محصول نیز در بخش پشتی دستگاه و در نزدیکی قاب فلزی آن قرار گرفته است.

Huawei-Honor-4C-leaked-image_49

بر اساس شایعات قبلی، هواوی آنر 4C صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح 720p خواهد داشت و 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی وظیفه ذخیره اطلاعات این محصول را برعهده دارند. علاوه بر این افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت حافظه نیز برای کاربر امکان پذیر است. این گوشی توسط پردازنده اختصاصی هواوی با نام HiSilicon Kirin 620 تقویت می‌شود و پردازش‌های گرافیکی آن نیز برعهده Mali-450 MP4 قرار داده شده. گفته می‌شود که هواوی آنر 4C یک دوربین 13 مگاپیکسلی با f/2.0 در بخش پشتی خود خواهد داشت و یک فلاش LED نیز روشنایی مورد نیاز آن را در محیط‌های تاریک تامین می‌کند و دوربین مکالمات تصویری این دستگاه 5 مگاپیکسلی است. البته امکان اتصال به شبکه 4G LTE بر روی آنر 4C خواهد بود که اندروید لالی‌پاپ (5.0) در کنار رابط کاربری Emotion UI 3.0 وظیفه ارتباط کاربر و دستگاه را بر دوش می‌کشند و بر اساس اطلاعات نماینده روسی هواوی، این محصول با قیمت 174 دلار روانه بازار خواهد شد.

Huawei-Honor-4C-leaked-image_39 Huawei-Honor-4C-leaked-image_35 Huawei-Honor-4C-leaked-image_38

1 در مورد “هواوی آنر 4C با سخت افزاری قدرتمندتر از P8 Lite امروز معرفی می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH