بهای اسمارت فون میان‌رده ال‌جی با نام Magna مشخص شد!

چندی پیش کمپانی ال‌جی، 4 اسمارت فون میان‌رده خود را با نام‌های Magna ،Joy ،Leon و Spirit معرفی کرد که تمامی آن‌ها خوش ساخت و قدرتمند هستند و به‌دلیل میان‌رده بودنشان انتظار قیمت مناسبی را نیز از آن‌ها داشتیم که امروز فروش ال‌جی Magna در هند آغاز شد و از طریق آن به قیمت این محصول پی بردیم.

lg-magna-(3)

ال‌جی Magna اکنون با قیمت 260 دلار قابل خریداری است و چنین بهایی برای یک اسمارت فون میان‌رده که سخت افزاری در همین سطح دارد، مناسب است. اکنون بهتر است نیم نگاهی نیز به مشخصات کلی این محصول داشته باشیم. ال‌جی Magna دارای یک چیپست مدیاتک MT6582 چهار هسته‌ای است که هر هسته فرکانس 1.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد (در نسخه LTE فرکانس هسته‌ها بر روی 1.2 گیگاهرتز قفل شده است). یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720p نیز وظیفه نمایش محتوای این محصول را بر عهده دارد. علاوه بر این، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای ال‌جی Magna در نظر گرفته شده و یک باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد. در بخش جلویی ال‌جی Magna یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در بخش پشتی یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است که در کنار اندروید لالی‌پاپ و رابط کاربری اختصاصی ال‌جی انجام وظیفه می‌کنند. شما می‌توانید از طریق لینک زیر اطلاعات کاملی را از این محصول از طریق دانشنامه آی‌تی‌رسان به‌دست آورید:

ال‌جی Magna

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟ آیا ارزش پرداخت 260 دلار را دارد؟

2 در مورد “بهای اسمارت فون میان‌رده ال‌جی با نام Magna مشخص شد!”

  1. باسلام.لنوو k3 note خیلی از این گوشی سر تره و قیمتش 145 دلاره.بنچش هم 42000.دوربینش 13،رم 2،داخلی 16،پردازنده 8 هسته ای 64 بیت ،401 ppi،صفحه نمایش fhd ،باتری 3000 و ….

  2. اگ سامسونگ بتونه سری A خودشو با قیمت های به صرفه تری جا بندازه که تقریبا داره اینطوری میشه نخیر این گوشی ارزش خریدی نداره با اینکه اصلا طرفدار سامسونگ نیستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH