گلکسی J5 و گلکسی J7 تاییدیه بلوتوث را دریافت کردند!

گویا کمپانی سامسونگ تصمیمش را در زمینه سری گلکسی J گرفته و تصمیم دارد این سری را ادامه دهد. تاکنون تنها یک محصول از این سری با نام گلکسی J1 معرفی و روانه بازار شده است و اکنون نیز گفته می‌شود که این شرکت در تلاش است تا گلکسی J5 و گلکسی J7 را معرفی کند. البته شایعات گذشته حکایت از حضور گلکسی J3 نیز داشتند اما در خبر امروز شاهد این محصول نیستیم. امروز نیز اطلاعاتی در خصوص این دو محصول منتشر شده و حضور آن دو را تایید کرده است؛ زیرا گلکسی J5 و گلکسی J7 امروز تاییدیه بلوتوث را دریافت کردند و به احتمال زیاد در طول ماه‌های آینده شاهد معرفی رسمی این محصولات خواهیم بود.

Galaxy-J

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی J5 که دو سیم‌کارته خواهد بود از نسخه 4.1 بلوتوث استفاده می‌کند و یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح اچ‌دی دارد که پنل آن نیز LCD است. پردازنده این محصول اسنپدراگون 410 خواهد بود که 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برایش اختصاص داده خواهد شد. علاوه بر این، در بدنه 8.5 میلی‌متری گلکسی J5 یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی قرار می‌گیرد که در کل وزنی معادل با 149 گرم را برای دستگاه به وجود می‌آورد.

در سمت دیگر، گلکسی J7 با نسخه 4.1 بلوتوث و صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی ظاهر شده است که از پنل صفحه LCD استفاده می‌کند. مغر متفکر این محصول نیز پردازنده هشت هسته‌ای Marvel PXA 1936 خواهد بود که سامسونگ 1.5 گیگابایت حافظه رم برای آن اختصاص داده است (میزان رم مورد نیاز این پردازنده که توسط کمپانی تولید کننده آن اعلام شده مابین 1 و 2 گیگابایت است). البته با وجود اینکه گلکسی J7 از گلکسی J5 نازک‌تر است (7.9 میلی متر) اما به‌دلیل قرار گیری یک باتری بزرگ‌تر 3000 میلی‌آمپری، وزن دستگاه افزایش داشته و اکنون بر روی نمایشگر ترازو عدد 170 گرم را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر دو محصول از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند و سامسونگ اندروید 5.1 را به همراه رابط کاربری تاچ ویز بر روی هر دو نصب خواهد کرد. حال با دریافت تاییدیه بلوتوث، بیش از هر زمانی به معرفی این دو گوشی نزدیک‌تر هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH