۷ ویژگی مهم در ال‌جی جی۴ را بدانید

222

پس از مدت‌ها انتظار، پرچم‌دار ال‌جی معرفی شد، این اسمارت‌فون که تقریبا تمام مشخصاتش تا قبل از رونمایی لو رفته بود همان چیزی شد که ما از جانشین G3 انتظار داشتیم. در این مقاله به بررسی مشخصات بارز G4 پرداخته‌ایم.

1- صفحه نمایشی روشن‌تر و با کنتراست بهتر

از مهم‌ترین ایرادات وارده به G3 مربوط به روشنایی نسبتا پایین آن بود که ال‌جی با ظرافت تمام دست به تصحیح این معایب زده و همراه با ثابت نگاه داشتن رزولوشن و اندازه صفحه نمایش اقدام به بالا بردن کیفیت آن کرده و حال شاهد نمایشگری با کنتراست بهتر هستیم که توانایی آن در نشان دادن رنگ‌ها نیز بهبود قابل توجهی یافته‌ است.

2- طراحی بهتر

از نظر ظاهر کلی شاید نتوان انقلابی در طراحی G4 دید ولی با بهبودهای کوچک و موثر این اسمارتفون بسیار شکیل‌تر از قبل به نظر می‌رسد و درب پشتی چرمی آن نیز بر لوکس بودن آن افزوده است. همچنین انحنای کمی که در این دستگاه وجود دارد باعث شده تا استفاده از G4 راحت‌تر باشد و بتوان به آسانی با یک دست با آن کار کرد.

3- پردازنده‌ی شش هسته‌ای

شاید مهم‌ترین اختلاف G4 با دیگر پرچمداران بازار مربوط به پردازنده آن باشد، ال‌جی تصمیم گرفته پس از مشکلات فراوان اسنپدراگون 810 استفاده از آن را کنار گذاشته و از مدل دیگری استفاده کند. اسنپدراگون 808 از قدرت پردازشی کمتری برخوردار است ولی برخلاف اسنپدراگون 810 انرژی کمتری مصرف می‌کند و طبیعتا حرارت کمتری نیز تولید می‌کند. به هر حال باید منتظر بود و نتایج بنچمارک های G4 را با دیگر پرچمداران بازار مقایسه کرد.

G4_Genuine-Leather2

4- دوربین 16 مگاپیکسلی

تبلیغات زیاد ال‌جی روی دوربین این محصول نشان از قدرت بالای دوربین دارد که علاوه بر فوکوس لیزری که در نسل قبل هم شاهد آن بودیم می‌توان امکانات و قابلیت‌های بسیاری را شاهد بود، همچون فاصله کانونی کمتر و لنز بزرگ‌تر که کیفیت عکس‌های آخرین پرچمدار ال‌جی را چندین برابر می‌کند.

5- اجرای سریع‌تر برنامه دوربین

در G4 پس از کلیک برای بازگشایی دوربین 0.6 ثانیه طول می‌کشد تا بتوانید آن را برای عکس‌برداری آماده کنید، همچنین با دو بار فشردن کلید کاهش صدا می‌توان دوربین را راه‌اندازی کرد.

6- رابط کاربری بهبود یافته

رابط کاربری جدید ال‌جی که از اندروید 5 استفاده می‌کند دارای طراحی تخت و ساده با رنگهای روشن است که از خصوصیات اصلی پنچمین نسخه اندروید محسوب می‌شود. ال‌جی سعی کرده تا با کاهش برنامه‌ها و امکانات غیرضروری از رابط کاربری خود، تجربه بهتری را به کاربران ارایه دهد.

7- عمر باتری بیشتر

ال‌جی اعلام کرده که عمر باتری این محصول نسبت به نسل پیشین 20 درصد بهبود داشته که درستی این ادعا بعدا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

hedr

در کل ال‌جی تمام مشکلات کوچک موجود در G3 را رفع کرده و سعی نموده محصولی زیبا و کارآمد را راهی بازار نماید، حال باید منتظر بود و دید که عملکرد سخت افزاری این اسمارتفون چگونه خواهد بود و علاوه بر بدنه پلاستیکی و چرمی، می‌تواند فروش خوبی داشته باشد یا در مقابل رقبا شکست می‌خورد.

7 در مورد “۷ ویژگی مهم در ال‌جی جی۴ را بدانید”

  1. سهیل اسکندری

    زمانی که بدنه چرمی این گوشی رو دیدم شگفت زده شدم اما نمای جلویی و کلا تناسب طراحی این گوشی زیاد دلچسب نیست. الجی جی 4 با بدنه غیر چرمی که واقعا حالم ازش به هم خورد. وااااااااقعا پرچم داران قدرتمند و دوست داشتنی و لوکس سامسونگ خیلی بهترن تا این.

  2. من خودم جی3 دارم ..اصلننم مشکل نداره …ولی روشنای نور پایینشو موافقم ولی دیگه نه اونقد…ولی جی4 عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH