بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو برای اندروید

توانایی ویرایش ویدئوهایی که با دستگاه اندرویدی‌مان می‌گیریم، می‌تواند حسابی لذت بخش باشد. جدا کردن بخش‌های بهتر و جالب‌تر، قراردادن فیلترها و افکت های مختلف، واقعا می‌تواند از ویدئوهایی که می‌گیریم نتیجه جالب توجهی بسازد. نتیجه‌ای که برای بدست آوردنش نیاز به کامپیوتر نداشه باشیم. درمطلب زیر چند تا از بهترین برنامه‌های ویرایشی برای اندروید را معرفی خواهیم کرد.

WeVideo بهترین انتخاب برای ویرایش و و اشتراک سریع

wevideo-android-100580094-large

اگر بدنبال برنامه‌ای هستید که پیچیدگی نداشته باشد و امکان ویرایش سریع را به شما بدهد و بتوانید در آخر ویدئوی ویرایش شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، باید WeVideo را انتخاب کنید.این برنامه بعلاوه نسخه مبتنی بر وب هم دارد و می‌توانید با استفاده از آن به جزئیات بیشتر بپردازید.  البته برای استفاده از آن به صورت نامحدود نیاز است که پول بپردازید.

KineMaster برنامه‌ای برای حرفه‌ای‌ها

اگر برنامه‌ای می‌خواهید که بیشتر از امکانات WeVideo به شما ارائه دهد، KineMaster همانی است که دنبالش هستید. این برنامه کلی ویژگی دارد که برای آنهایی که عادت به کار با برنامه‌های پیشرفته ویرایش در دسکتاپ دارند جذاب بنظر می‌رسد، زیرا خیلی از کارایی‌های برنامه‌های اینچنینی را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. ویژگی‌هایی چون فید شدن صدا و استفاده از تم‌های فراوان موجود در کتابخانه.

screenshot_2015-04-17-15-22-12-100580098-large

نتیجه را می‌توانید با فرمت فول اچ دی ذخیره کنید. البته اگر می‌خواهید روی ویدئوها هیچ اثری از برنامه نماند باید سالانه 40 دلار بپردازید.

VidTrim ویرایش سریع و آسان

vidtrim-pro-100580116-large

گاهی اوقات هست که می‌خواهیم فقط یک تغییر بسیار کوچک روی ویدئویمان ایجاد کنیم، پس اینجاست که سراغ VidTrim می‌رویم و بدون آنکه تلاش فراوانی کنیم، ویدئو را تغییر می‌دهیم.

رابط کاربری ساده این برنامه باعث می‌شود که بتوانیم تنها در چند دقیقه ویرایش دلخواهمان را پیاده کنیم.

البته اگر دلیلتان از ویرایش قرار دادن ویدئو در شبکه‌های اجتماعی است، بخاطر داشته باشید که این سایتها خودشان ابزارهای ساده ویرایشی در اختیارتان قرار می‌دهند و می‌توانید پیش از آپلود ویدئو از آنها استفاده کنید.

3 در مورد “بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو برای اندروید”

  1. سلام
    دستتون درد نکنه خیلی وقت بوددنبال یه همچین چیزی بودم نرم افزار کین مستر واقعا حرفه ایی و کم نظیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH