7 دلیل برای خرید ال‌جی G4 به جای گلکسی S6

پس از معرفی ال‌جی G4 بررسی‌ها و مقایسه‌های بسیاری در مورد این گوشی و دیگر پرچمداران بازار ایجاد شده‌است. در این مقاله به مزیت‌های این اسمارتفون نسبت به سامسونگ گلکسی S6 پرداخته‌ایم.

lgg4-1

1- نسبت نمایشگر به سایز بهتر

ال‌جی در دو نسل قبلی پرچمداران خود نیز با کاهش حاشیه اطراف نمایشگر توانسته بود تا مقدار زیادی اندازه گوشی خود را کوچک‌تر کند و درحالی‌که 70.48 درصد جلوی S6 را نمایشگر آن در بر گرفته‌است، این نسبت در G4 به 75.97 درصد رسیده که باید به مهندسین ال‌جی برای این شاهکار احسنت گفت.

2- قابلیت اتصال کارت حافظه

در جایی‌که سامسونگ بر اساس رسم رقیب دیرینه‌اش (اپل) تصمیم گرفت از کارت حافظه استفاده نکند، ال‌جی مزایای حذف این قابلیت را فدای نظرات کاربران کرده‌ است و در G4 از این قابلیت بهره برده‌ است.

3- باتری قابل تعویض

شاید اگر سامسونگ پرچمدارش را فلزی نمی‌ساخت، می‌توانست باتری قابل تعویض را برای کاربران به ارمغان بیاورد ولی ال‌جی که پرچمدار خوش ساختش را از پلاستیک ساخته‌ است، به کاربران اجازه خارج کردن باتری را می‌دهد و خیلی هم روی این قابلیت مانور داده‌ است.

4- باتری پرظرفیت‌تر

علاوه بر باتری قابل تعویض، ظرفیت باتری ال‌جی هم از پرچمدار سامسونگ بیشتر است که با وجود بزرگ بودن صفحه نمایش ال‌جی تفاوت زیادی در عمر شارژدهی این دو گوشی احساس نمی‌شود.

5- صفحه نمایش بزرگتر

امروزه صفحه نمایش بزرگتر برای کاربران دلپذیرتر است و ال‌جی با کوچک‌تر کردن سایز گوشی توانسته این احساس را مطلوب‌تر نیز بکند.

6- دوربین بهتر

در زمان رونمایی S6، این گوشی لقب بهترین دوربین را به خود اختصاص داد ولی هم اکنون ال‌جی با کاهش فاصله کانونی و بزرگتر کردن لنز دوربین توانسته عکس‌های بی‌نظیری را به ثبت برساند.

7- دوربین جلوی بهتر

دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی در پرچم‌دار ال‌جی می‌تواند آرزوی سلفی دوستان را برآورده کند و این رقم در مقابل 5 مگاپیکسل سامسونگ بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

G4_Genuine-Leather1

درست است که پرچمدار سامسونگ برتری‌های دیگری نسبت به G4 دارد ولی همین موارد اندک در کنار طراحی دلچسب، شاید پرچمدار ال‌جی را خواستنی‌تر کرده‌ باشد.

8 در مورد “7 دلیل برای خرید ال‌جی G4 به جای گلکسی S6”

  1. الجی خلیییی بهتر از سامسونگ هست . سامسونگ با این گوشی هایی که ساخته ابروی همه اندرویدی هارو برده . من حتی نوکیا رو به نوکیا ترجیح میدم.

  2. صددرصد از سامسونگ بهتره سامسونگ با این هنگ کردناش آبروی اندرویدو برد. دوساله G2 دستمه یه بار هم هنگ نکرده

  3. چه فایده؟!!!
    با این همه امکانات سی پی یوش که ضعیفه!!!
    مثله بنزی هست که موتور پراید روشه
    تو بعضی از تستا از z3 و g3 هم کم آورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH