سود سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۵ سامسونگ به لطف پرچمدارانش به بالاترین میزان رسید!

Samsung-Galaxy-S6-edgeسامسونگ با طراحی مجدد پرچمدار جدید خود، روز گذشته توانست بهترین سه ماهه مالی را در ۹ ماه اخیر گزارش کند. این شرکت تعداد زیادی از گوشی‌های فلزی جدید خود یعنی گلکسی اس۶ و اس۶ اج را به‌فروش رساند. این غول کره‌ای، گزارش داده که سود برای سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵ این شرکت 5.64 میلیارد دلار آمریکا بوده است. بخش موبایل شرکت یاد شده اعلام نموده که سود عملیاتی این قسمت به 2.6 میلیارد دلار رسیده و این یعنی بالاترین میزان سود در بخش موبایل سامسونگ در سه دوره سه ماهه اخیر این شرکت.

به لطف سفارشات کمپانی‌های سازنذه تلفن‌های هوشمند، بخش ساخت چیپ سامسونگ توانسته در این سه ماهه به درآمد عملیاتی 2.7 میلیارد دلار برسد. اما این میزان فروش گلکسی اس۶ و اس۶ اج، فروش مورد انتظار شرکت مورد بحث برای دوره زمانی بین ماه‌های ژوئن تا آوریل بوده. Park Jin-young سخنگوی سامسونگ بیان داشته که فروش گلکسی اس۶ همانی است که انتظارش را داشتیم و این روند ادامه دارد، درحالیکه میزان فروش گلکسی اس۶ اج، حتی از آنچه پیش‌بینی شده بود نیز فراتر رفته. این گفته گزارشات قبلی منتشر شده در این‌باره را تایید می‌کند که طی آن سامسونگ از فروش بالای اس۶ اج، بسیار متعجب شده بود و این شرکت با ایجاد خط تولید جدید قصد دارد تا تعداد کافی از این محصول را تولید نماید.

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ انتظار دارد در سه ماهه بعدی، شاهد یک افزایش نسبی در درآمد خود باشد. بر اساس تحلیل‌های Thomson Reuters، میزان درآمد این شرکت کره‌ای برای سال ۲۰۱۵ حدود 26 میلیارد دلار آمریکا پیشبینی شده بود. در صورت تحقق یافتن این تحلیل، این میزان درآمد نسبت به درآمد مالی سامسونگ در سال ۲۰۱۴ که 23.5 میلیارد دلار بوده، افزایش خواهد داشت. این شرکت همچنین به دلیل تعطیلات و فصل‌های خریدی که در نیمه دوم ۲۰۱۵ وجود دارند، انتظار فروش خوبی را هم برای این بازه زمانی دارد. همان‌طور که قبلا هم گزارش شده بود، سامسونگ انتظار دارد تا در سال جاری میلادی ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس اج را بفروش برساند که در صورت دست یافتن به چنین فروشی، شاهد یک رکورد جدید در میزان فروش سری گلکسی اس این شرکت خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH