انتشار به‌روزرسانی اندروید 5.1 برای اچ‌تی‌سی وان M8 در راه است

htc_one_m8

امروز خبر خوب برای دارندگان تلفن هوشمند HTC One M8 منتشر شده و دارندگان این گوشی که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار گشته، می‌توانند جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید را بر روی دستگاه خود تجربه کنند. بر طبق اعلام حساب رسمی انگلیسی اچ‌تی‌سی در توییتر، این به‌روزرسانی از ماه آگوست برای M8 منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید ترجمه توییت یاد شده را بخوانید:

 اندروید 5.1 به همراه رابط کاربری Sense 7 از ماه آگوست ۲۰۱۵ برای HTC One M8 منتشر خواهد شد. اما در حال حاضر هیچ چیز در مورد HTC One M7 تایید نشده.

HTC UK (@HTC_UK) April 29, 2015

البته همان‌طور که گفتیم این به‌روزرسانی ابتدا برای افرادی که در انگلیس زندگی می‌کنند، منتشر می‌شود و مدل‌های بین‌المللی این M8 و نیز مدل‌هایی که تحت قرارداد اپراتورهای مختلف به‌فروش رسیده‌اند، احتمالا چند هفته پس از آن به‌روزرسانی اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی را دریافت خواهند کرد.

درحالی‌که هنوز خبری در مورد به‌روزرسانی HTCE One M7 که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده در دسترس نیست، می‌توان این گونه برداشت کرد که با وجود گذشت دو سال از زمان ورود این گوشی به بازار، شاید دیگر به‌روزرسانی رسمی برای آن عرضه نگردد. در حال حاضر بیشتر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی، پس از دو سال از پشتبانی نرم‌افزاری محصولات خود دست می‌کشند. اما با وجود تمام این تفاسیر باز هم امکان ارایه به‌روزرسانی برای M7 وجود دارد و این مورد را فقط می‌توانیم با صبر کردن دریابیم.

3 در مورد “انتشار به‌روزرسانی اندروید 5.1 برای اچ‌تی‌سی وان M8 در راه است”

  1. سلام.
    من به تازگی گوشی one m8 گرفتم اما هیچ آ پدیتی رو گوشیم نیومده. دقیقا مشکل دوست گرامی(رامینم)
    لطفا جواب بدین آقای مجتبی بو الحسنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH