با به‌روز رسانی جدید، دوربین وان M9 از فایل‌های RAW پشتیبانی می‌کند!

اوایل ماه آوریل بود که کمپانی اچ‌تی‌سی یک به‌روز رسانی جدید را برای پرچم‌دار جدید خود با نام وان M9 منتشر کرد که عملکرد دوربین آن را بهبود می‌بخشید و می‌توانست صحنه‌های جدیدی را به آن بیافزاید که کاربر از طریق آن‌‌ها بتواند در محیط‌های خارجی و یا داخلی به‌بهترین شکل ممکن تصویر برداری کند. امروز نیز این شرکت یک به‌روز رسانی جدید را منتشر کرد که اپلیکیشن دوربین وان M9 را هدف گرفته بود و توانست به این دوربین قابلیت پشتیبانی از فایل‌های خام یا RAW را نیز اضافه کند.

htc-m9-15

با وجود اینکه اپلیکیشن دوربین در تمامی محصولات اچ‌تی‌سی وجود دارد اما این به‌روز رسانی تنها به اچ‌تی‌سی وان M9 توان پشتیبانی از فایل‌های RAW را می‌دهد و از طریق آن کاربران امکان ثبت تصاویر بسیار بهتر را به‌دست می‌آورند که دستگاه به‌صورت خودکار هیچ اقدامی را در حین ذخیره سازی آن‌ها انجام نمی‌دهد و تصاویر به‌صورت فایل خام ذخیره می‌شوند تا کاربران خود ویرایش‌های لازم را بر روی آن‌ها انجام دهند.

galaxy s6 vs htc m9 20

همان‌طور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی وان M9 برخلاف وان (M8) از یک دوربین 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد که کاملا متفاوت‌تر از دوربین 4 اولترا پیکسلی نسل قبلی خود است اما همچنان در مقابل رقیبانش حرف زیادی برای گفتن ندارد و رقیبانش با وجود مگاپیکسل کمتر تصاویر بهتری را می‌توانند ثبت کنند که نکته خوش آیند در این خصوص، تلاش اچ‌تی‌سی برای ارتقای این مشکل است که نمونه‌ای از این تلاش را امروز مشاهده کردیم.

این به‌روز رسانی اپلیکیشن دوربین را شما می‌توانید از طریق گوگل پلی دریافت کنید و عملکرد دوربین دستگاه خود را ارتقا بخشید. برای دریافت این به‌روز رسانی از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دانلود اپلیکیشن HTC Camera

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH