طرح جایگزینی گوشی‌های فرسوده با نو توسط دیمو

در  مراسمی که ظهر پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه در رستوران سپهسالار تهران و به میزبانی شرکت دیمو (DIMO) تولید کننده نخستین تبلت ایرانی برگزار شد، مریداوی مدیر عامل این شرکت از طرح تعویض گوشی‌های خراب و فرسوده (از هر برندی) با نمونه‌های نو این شرکت خبر داد. در این سمینار که با حضور نمایندگان این شرکت و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد، مدیر عامل دیمو از روند رو به رشد و موفق تبلت‌های دیمو نیز سخنانی را بیان کرد و خاطر نشان ساخت طبق قول‌های قبلی هم اینک گوشی‌های ساخت این شرکت نیز وارد بازار خواهند شد.

گوشی‌های دیمو شامل مدل‌های D1 ،D2 ،D3 ،D4 ،D5 و مدل لمسی آبشار است. البته هیچ‌کدام از گوشی‌های ذکر شده هوشمند نیستند و بیشتر از همه در رده مدل‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرند و قیمت‌های اعلام شده از ۲۵ هزار تومان برای ارزان‌ترین گوشی تا ۱۰۹ هزار تومان برای گران‌ترین مدل (گوشی آبشار) متغیر است. از مشخصات گوشی آبشار می‌توان به یک صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی (از نوع مقاومتی)، پشتیبانی هم زمان از دوسیم‌کارت و قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث و GPRS اشاره کرد. در زیر تصویر گوشی سفید این مدل را مشاهده می‌کنید که در رنگ‌های مشکی و قرمز نیز عرضه شده است.

در این سمینار طرح جایگزینی گوشی‌های فرسوده و خراب نیز برای فروشندگان مطرح شد، بدین صورت که اگر خریدار یک گوشی خراب را به فروشنده تحویل دهد، در صورتی‌که گوشی قابل روشن شدن باشد ۲۵ هزار تومان و در صورتی‌که کامل خراب باشد مبلغ ۲۰ هزار تومان در خرید گوشی دیمو (مدل آبشار) به وی تخفیف داده خواهد شد و در واقع این گوشی‌های فرسوده را دیمو در قبال جایگزینی با گوشی‌های ساخت خود خواهد خرید. بایستی منتظر ماند و دید این طرح که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد، تا چه حد با استقبال خریداران روبه‌رو خواهد شد.

در پایان این مراسم صحبت کوتاهی را با مریداوی انجام دادیم. مدیر عامل این شرکت جهت رفع برخی شبهات به ما قول داد تا در مهر ماه بازدیدی را از کارخانه این شرکت برای خبرنگاران فراهم آورد تا از نزدیک با مراحل تولید محصولات دیمو در خوزستان آشنا شویم. وی در پاسخ به سوال ما در خصوص اینکه برخی سایت‌ها اعلام کردند تبلت این شرکت را در سایت‌های چینی و با قیمت پایین‌تر مشاهده کرده‌اند گفت: از آنجایی‌که ما توانایی طراحی و ساخت قالب تبلت را در ابتدا نداشتیم، بدین خاطر مجبور شدیم تا این قالب را از شرکت دیگری خریداری کنیم که این سازنده ممکن است آن را به ده جای دیگر نیز فروخته باشد! مهم کیفیت ساخت قطعات و تولید آن در داخل است که ما با وجود تمام مشکلات و دشواری‌هایی که وجود دارد مشغول به انجامش هستیم. وی در بیان برخی مشکلات افزود: به طور مثال هم اینک تعرفه ورود یک تبلت برای وارد کننده ۴ درصد است اما چون ما قطعه را به منظور مونتاژ وارد می‌کنیم و هنوز قانون مشخصی برای آن وجود ندارد، ناچار هستیم تا ۳۰ درصد تعرفه پرداخت کنیم که همین امر سبب بالاتر رفتن قیمت تولیدی محصولات ما خواهد شد.

مریداوی در پایان صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد با تجهیز بیشتر کارخانه و گسترش کار خود بتوانند محصولات بهتر و با کیفیت‌تری را به زودی روانه بازار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت دیمو مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۴۴۲۲۲ تماس بگیرید.

آدرس شرکت دیمو (دفتر فروش و خدمات پس از فروش): تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از چهار راه زرتشت- کوچه پزشک‌پور- پلاک ۱۲- طبقه سوم

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

168 در مورد “طرح جایگزینی گوشی‌های فرسوده با نو توسط دیمو”

  1. سلام من گوشی دیمو مدل سانا دارم 8/3 دادم نمایندگیش برام درست کنه گفتن یه هفته ای درست میشه باهاتون تماس میگیریم .الان یه ماه گذشته ولی هنوز باهام تماس نگرفتن هفته پیش زنگ زدم نمایندگیش برنداشتن رفتم خیابون فاطمی نمایندگیش اصلا کلا جمع شده بود.گوشیم پرید واقعا ممنونم از دیمو.

    1. زهرا مهدوی

      فرشته خانم همین مشکل نه تنها برای من بلکه برای همه پیش اومده.اصلا نبری خدمات پس از فروش واقعا بهتره.چون از اونیکه هست بدترش میکنن.
      نمونه اش تبلت خودم……..

  2. من گوشی اسپارک جی ال ایکس دارم.اگر ایرانی یا چینی یا افغانی یا هر جای دیگه باشه از S4 بهتره و من کاملا ازش راضیم

  3. سلام.
    من گوشی دیمو مدل توس را دارم به عللی میخام این گوشی رو باآبشار تعویض کنم تو شرایط گفته اگه گوشی روشن بشه 25 هزار و اگرم نشه 20 هزار تومن بابتش تخفیف میدن.من که این گوشی رو 105 تومن خریدم و الان نو گوشی آبشار 95 تومن هست.اگر با این نظرات شما این گوشی هم همچین مشکلاتی داشته باشه واقعا از تعویض گوشیم پشیمون شدم.
    سیستم عامل جاوا.هنگ سیم کارت.نداشتن تقویم فارسی.نصب نشدن هیچ برنامه ای.نداشتن منو فارسی برای جستجو در نت.سرعت پایین…..واقعا گوشی آبشار هم همینجوری هست !!!!!
    ممنون.

  4. محمدرضا ایرانی

    با سلام به همه دوستان /// من تضمین میدم 95 درصد اینایی که اینطوری در مورد این شرکت ها قضاوت میکنن حتی تا حالا محصولات شرکت دیمو و glx رو از نزدیک ندیدن//// ارزونی گوشی ها دلیل بر بی کیفیتی نیست عزیزان شما زود قضاوت میکنید من خودم چند ماهه یک تبلت دیمو گرفتم خیلی هم ازش راضی ام من از همه نظر این گوشی رو چک کردم خدایی رو دستش نیست//حتی با یکی از دوستام کل انداختیم توی اجرای یک بازی کلشو خابوندم ///خدایی تبلت های شاخیه ///الان شنیدم سیمکارتخورش اومده میخوام یک دونه از اون بگیرم //راستی کسی میدونه شرکت دیمو آیا طرح تعویض تبلت هم داره یا نه؟

  5. کارشناس تحولات

    خب این گوشی های به ظاهر ایرانی در اصل چینی که جاوا هم اجرا نمی کنند برای کسانی که قبلا گوشی ساده داشته اند خوبه و تازه هست ولی برای کسانیکه قبلا گوشی هایی مثل n70 w800 k700 … به بالا داشته اند زیاد دلگرم کننده و جالب نیست

  6. سلام به همگی،من یکی دو سالی میشه دیمو آبشار دارم،اون موقع عقل تو کلم نبود که برم از چهار تا مهندس و کار بلد بپرسم،گول ظاهرش رو خوردم دیدم ارزونه خریدم.دو ماه بعد فهمیدم چی خریدمممممممممممم…..
    الانم خیلی پشیمونم. لطفا شما این اشتباه رو نکنید.

    1. سلام
      واقعا گل گفتید این گوشی های ارزان قیمت وباظاهر گول زننده فقط تا لحظه ای کارایی دارند که مشکلی نداشته باشند ولی امان از لحظه ای که مشکل پیدا کنند اونوقت تازه میفهمی چه اشتباهی کردی کسانی کلاس میزارن وادعا تولید کالای ایرانی دارند لطفا سعی کنند فکری برای رفع مشکلات ولوازم نایابش هم کنند در اصل نام گوشی ها را باید ی بار مصرف گذاشت

  7. آشغاله، گوشیهای چینی تو بازار هم بهتر از این گوشی هست البته اینم چینیه. یه مشت کلاهبردار سودجو به عنوان تولید ملی آبروی ایران بردن دورغگوها

  8. سلام………………….
    حالا خدایییییییییییییییییییش گوشیاش خوبه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من samsung مدل star دارم……..اگه عوضش کنم باآبشار حیف میشه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بیچاره شرکتای ایرانی…….
    5تا انگشتشونم عسلی بذارن تودهن مردم مملکتشون بازم فحش میدن……..
    بهرحال من منتظرم…………..

    1. محمد جهانی

      مارک های چینی تمومی ندارن که!
      همون استار خیلی هم بهتره!
      یه نگاهی به نظرات موجود برای دیمو و جی ال ایکس بندازید میفهمید همشون چینین!

  9. امیر حسین مشتاقی

    گوشی دیمومدل ابشارگوشی خیلی خوبی من هم یکی از ان هارادارم امایک مشکلی داره اونم اینکه بازی کم داره یکی داره اونم پازله

  10. سلام للخطیب یه سؤال داشتم منیه کوشی نوکیا۶٣٠٣ دارم خرابم هست اکر با دیمو عوض کنم ازم بول هم میکیرید؟

  11. سلام من یک گوشی جی ال ایک مدلt1 دارم که پارسال خریدم.اکربخوام بادیمو عوض کنم زمن ولی دریافت می کنید.لطفا به من پاسخ دهید.

  12. تا وقتی که تفاوت قیمتی با دیگر برند های بازار نداره ، خوب هرکسی ترجیح میده از برندی استفاده کنه که معروف و قابل اطمینان باشه و البته تعمیرکار و قطعاتش زیاد یافت بشه.
    درصورتی این برند ایرانی جواب میده و جای خودشو تو بازار باز میکنه که برای مصرف کننده بصرفه باشه

  13. سلام ببخشیداین حرف رامیزنم امامشکل شما ایرانیا اینه که فکر می کنین هر جنسی گران تر باشه خوبه

  14. با سلام .من رفتم مرکز مونتاز گوشی ابشار تو جاده اهواز اندیمشک شهرک صنعتی 2.جنس 100 در 100 چینی.مکان مونتازش مثل مناطق برده داری قدیم روزی 18 هزارتومن بهشون میده.بدون بیمه از 7 صبح تا 7 شب. روزای تعطیلم بدون حقوق…خلاصه برای استخدام زده باید لیسانس داشته باشی ولی وقتی میری توش میبینی یه عده کم سواد.. که از الکترونیک و کارکرد موبایل هیچ اطلاعی ندارن دارن توش کار میکنن. حتی به نظافت داخلی سواه مورد نظر رسیدگی نشده..خط مونتاژی وجود نداره صندلی مناسب برای کار وجود نداره و بندگان خدا مثل برده های قدیم دارن اونجا کار میکنن.خلاصه من خود جنس رو از نزدیک دیدم..مثل گوشیهای چینی همه اتصالاتش لحیمی و هیچ سوکتی توش وجود نداره.بهشون گفتم تعمیرات چیکار میکنید.. گفتن نیاز به تعمیرات نداریم…در ضمن تبلت دیمو توی چین 25 دلاره ..حالا شما حساب کن چقدر دارن سود توجیبشون میکنن….

  15. گوشی دیمو مدل دنا چطوره مدل ابشار پس زیقیه و مدل دنا لمسی نیست که زود از کار بیفتد مدل توس چی؟

  16. داداش مصطفی

    با سلام
    عزیزان و حضرات و دوستان عزیز
    حرص و جوش کافیه
    من به نوبه ی خودم کل این مراحل رو سپری کردم
    ایران ادمای با غیرتی داره ولی زورشون نمیرسه که باعث پیشرفت شن
    نمیزارن
    تحریم هم بهانه شد…
    من قبل تحریم حدود 2 سال پیش در اوج تبلیغات گوشی جی ال ایکس 2680 اونو خریدم- دوربین با وضوح بالاش اونقدر افتضاح بود که از فروشنده بدبخت با هزار حرف نامربوط پذیرایی کردم و در آخر اثبات که این دوربین حتی vga هم نیست…(با گرفتن عکس و فرستادن عکس به گوشی سونی اریکسون کیفیت و رزولیشن اون عکس درگوشه ی سمت راست بالای اون عکس در گوشی سونی اریکشون -سری کا- نمایش داده میشه)
    ولی انصافا گوشی رو هر با عصبی میشم می کوبم به دیوار ولی هنوز کار میکنه!!!!
    اوایل تحریم رفتم برا ماشین ضبط بخرم – یکی میگفت تحریمیم وارد نمیشه و یکی میگفت هر چی هست چینیه و ….
    من زدم به سیم اخر گفتم یه ضبط چینی اصل بده -مارشال- گرفتم و به شدت راضیم
    اگه سخت بگیرید سخت میشه- اونا خوشن شما هم خوش باشید- عزیزان هوا پسه فکر خودتون باشید
    موفق و موید در پناه حق

  17. رفتم سایت دیمو نوشته بود دوربین با وضوح بالا
    باخودم گفتم بادمشون گرم دوربین زدن50 مگا پیکسل اووووووووووووووووف
    پرسیدم وضوح بالا دقیقا چند
    گفتن2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آخه دوربین 2 مگاپیکسل وضوحش بالاست؟
    دوما میرن گوشی آشغال ازچین میارن که توی چین هم مارک دیمو روش خورده
    بعد میگن صنعت ملی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سوما الان تمام جنسهایی که مارک گوشی میخوره از موبایل تبلت و…..
    از چین وارد میشه
    دلیل اثبات حرفامم بیکاری جوون های کشورم هستش.
    تا ازاین مسیولا توی کشور داریم
    چرخ صنعت چین میچرخه و خودمونو گول میزنیم که کشورما پیشرفت کرده

  18. آقا شما درست میگید هیچ کارخونه ای تو جنوب الان مشغول فعالیت نیست و هیچ مهندسی هم تو اون کارخونه مشغول کار نیست …… واقعا عجیبه من خودم این کارخونرو دیدم و با یکی از کارکنانش حرف زدم بعد یه گروهی میان میگن اینا ساخت چینه تو ایران کارخونه نداره ؟ …. ببین خیلیها از خرید این گوشی استفاده بردن و در حد انتظارشون رااضین اونها همون کسایی هستند که واقعا آرزو داشتند گوشیه بلوتوث دار دااشته باشن تو الان تو بازار گوشیه با امکانات معمولی زیر 150 به من نشون بده … بخند خنده داره …..

  19. مگه کشورای دیگه چجوری به این درجات رسیدن اول خود مردمش حمایت کردن تا تولیدشون جهانی شد یه کم ملاحضه کنید اینهمه گوشی گرفتین خراب شد از همه برندا حداقل دینو یا جی ال ایکس رو هم امتحان کنین

  20. سلام به همه ی شما من این تبلت رو خیلی دوست دارم و دربارش تحقیق کردم ولی ظاهرا این تبلت بلوتوث و جی پی اس نداره …..درسته؟؟؟؟/

    جوابشو برام ایمیل کنین لطفا

  21. من خودم گوشی فروشم تمام گوشی های جی ال ایکس تاریانا و دیمو تولید چین هست و از لحاظ کیفیت همسطح گوشی های چینی ضمنا قطعات این گوشی ها در بازار موجود نیست برای نمونه همین گوشی مدل آبشار دارای منو و امکانات بسیار ابتدایی بوده و لمس آن بعداز مدت کوتاهی از کار خواهد افتاد بنده به هیچ وجه این گوشیها رو برای خرید توصیه نمیکنم

  22. من خودم چهار سال پیش سه گوشی ایرانی خریدم ولی بعد یه گوشی سونی اریکسون خریدم و گوشی ایرانی رو دادم به خواهرم الان گوشی من خراب شده ولی خواهرم هنوز از گوشی ایرانی البته جی ال ایکس استفاده میکنه تا الان هم خوب کار کرده پس ابنقدر بی انصاف نباشید کسی هم شما رو اجبار نکرده که بگیرید پس ابنقدر تو سر جنس نزنید همه که مثل شما بابای پولدار ندارند که براشون نوکیا و اپل بگیره تازگی هم بکی از همکارام تبلت دبمو گرفته الان چند ماهه که داره ازش استفاده میکنه تا الان هم مشکلی نداشته ولی حیف بوشهر نمایندگی نداره وگرنه خودم بکیش رو میخریدم

  23. سلام من جوابی ندادین من گوشی قدیمی دارم می خوام با گوشی دیمو عوض کنم هنوز طرحش اجرا میشه راهنمایی کنید از خوزستان اهواز

  24. سلام……ازقدیم گفتن هرچقدرپول بدید همون قدر هم آش میخورید.
    شماهایی که انقدر ادعاتون میشه که خیلی حالیتونه نظرهای کارساز بدید تا رو این گوشیها تاثیر گذار باشه نه اینکه تبلیغ گوشیهای خارجی را بکنید….وشمایی که انقدر گرانی بهت فشار اورده پشتوانه تولید ملی باش تا مملکتمون رو به آرامش بره.
    طرح تعویض عوض شده؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید و آدرس نمایندگی اصفهان را برام بفرستید…..مرسی

  25. همهء نظراتتونو خوندم حضرات اول یه کلاس اکابر برید بعد نظر بدید ابرویه هر چی ایرانیه بردین با این سواد نوشتاریتون! فکر کنم خیلیاتون املاء صفر میگرفتین

  26. ببینیدبراردان من وخواهران درسته گوشی ایرانی یابهتره جنسهای ایرانی خوب نیستند اما بهنرازاین که کشورما دستشوجلوی یک منافق وضداسلام وضددین درازکنه همین که هست انشاالله بهترشومیسازند

  27. واقیتش من دوس ندارم قضاوت کنم من از این. گوشی استفاده نکردم ولی ب ظاهرش ک نمیخوره گوشی جالبی باشه جالب اینجاس فقد گوشی ایرونی ارزونه من ب هوای گوشی سیصدتومنی رفدم بازار گوشس هشسد پایین تر نداش منم مجبوری خریدم اما از این مطمئنم ک گوشیایه خوبی نیستن چون اگه خوب بودن ب هیچ وج ارزون نبودن. ب هرحال ممنون

  28. بچه ها چرا اصن دلتون نمیخواد کشورمون پیشرفت کنه؟؟چرا دلتون میخواد همش وابسته باشیم؟؟واقعا چرا؟؟خواهشا از این همه بدگویی دست بردارین.بنظر من کشور عزیزمون همه چیزش عالیه گوشیشم عالیه.البته اگه شما اجازه بدین!اگه هم کشورمون درتولیدبعضی چیزا ضعیف مونده تخصیر خودمونه آخه ما که همایتش نکردیم که پیشرفت کنه!

  29. سلام من گوشی دارم می خوام با گوشی ایرانی عوض کنم از خوزستان لطفا راهنمای کنید کجا باید مراجعه کنم

  30. مشخصات گوشی دیمو:
    1. به راحتی تو جیب جا می شه.
    2. به راحتی از جیب بیرون میاد.
    3. کیفیت بالای دوربینش (5 بعدی)که با هیچ گوشی های خارجی قابل مقایسه نیست.
    4. سیستم عاملش هم که آندروید 9 و قابل ارتقا تا 15 هم است.
    5. وضوح بالای تصویر با عینک 5 بعدی.

    1. ببین بچه جون ناراحتی نخر بعدش هم قرارنیست که شما بیای اینجامسخره بازی دربیاری بروببین کدام یک ازکشورهاتونسته اندیک گوشی بااین مشخصاتی که گفتی درسته فوفول؟جواب شما کلیبراسمهاراهم بایدایرانی اتخاب کنی فهمیدی؟

      1. عزیز چرا بیخودی حرس میخوری خب چین داره میسازه میده ایران براش بفروشه تو دلت از جای دیگه پره

  31. شما ها که دارید می گید گوشی آشغالیه همتون دروغ می گید چون شما از نمایندگی تهران گرفتید و سفارش دادید اگر از نمایندگی مشهد می گرفتید این جوری نمی شد

  32. اینا فقط می خوان از آب گل الود ماهی بگیرن یکی نیست بگه اگه واقعا می خواین گوشی خوب تولید کنین یه چیز خوب و کامل بده بیرون باقیمت مناسب نه اینکه فقط به ظاهرش برسی. فقط لمسی بودن کافی نیست الان گوشیهای نسل سوم داره ساخته میشه از خودتون بپرسید شما کجای کارید

    1. آخه تویی که این همه توقع بیجا داری خودت بگو برای این مملکت چه کردی اگه در حال حاضر ما مردم از این تولید کننده ها حمات نکنیم فقط به خاطر کیفیت پائین محصولاتشان 50 سال دیگر بسیار عقب تر از جایی که الان ایستادیم خواهیم ایستاد آن وقت فرزندان این سرزمین چه قضاوتی در مورد ما ها می کنن

    2. محمود اداوی

      دمت گرم داداش جان.من هم یک مخترع هستم.چند بار با بعضی ها بحثم شده.هر کاری اصول داره،به این اصول به 10 ساله هم عقلش میرسه.مردونه ی خط تولید خوب برای موقع ضروری باشه که بد نیست.جنس چینی تولید ملی نمیشه که.مگه آفتابه تو ایرانتولید میشه کسی نمیخره……………؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  33. سلام من تبلت دیمو روخریدم(یه اشتباه بچگانه)وبعداز2روزپسوردی (الگو)که روش گذاشتم وباز نمیکنه
    نمایندگیشم هیچ مسوولیتی قبول نمیکنه ومیگه هزینه ای فلش کردنش 30000ت
    تازه من این تبلتو 475000ت خریدم یعنی ت100000روقیمت
    دررررررررردمو به کی بگم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  34. سلام انقدر اعصاب خودتون رو تو رو خدا خرد نکنید اخه ایران چیش درسته که این یکیش درست باشه.امروز فکرکنم اخرین روز نمایشگاه باشه گمونم تو نمایشگاه نتونن از این دزدیا بکنن.البته بعید نیست

    1. من به ایرانی بودن گوشی های جی ال ایکس شک دارم اولا اسمش از یک اسم ایرانی نیست اسم خودروی فرانسه است دوما بعضی گوشی هاشون تقویم شمسی ندارن اگه واقعا مال ایران هستش پس چرا ملیت ایرانی در گوشی ها رعایت نشده است به نظرم اگه اسم گوشی با نام ایرانی و با حروف فارسی درج میشد شک برانگیز نبود ولی قیمتشون جذاب بید

  35. گوشی خیلی اشغاله حافظه خودش 40 کیلوه مفتم نمی ارزه هر کی بخواد گوشیمو 5 روزه گرفتم 90 تومن میفروشم(مدل ابشار)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH