شباهت پرچمدار آینده ال‌جی به گلکسی S6 Edge در یک طرح مفهومی!

تنها چند روز است که کمپانی ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را با نام G4 معرفی کرده است و با استقبال خوبی نیز از سوی کاربران مواجه شده اما امروز کانسپت‌هایی از نسل بعدی این محصول منتشر شده که کمی شاید بتوانیم بگوییم زود‌تر از موعد بوده است. چون فعلا حدود یک سال تا معرفی پرچم‌دار بعدی ال‌جی زمان باقی مانده است و در این مدت به‌طور حتم اتفاقات بسیار زیادی خواهد افتاد.

LG-G5-concept-renders

چندی پیش رندر‌هایی از گلکسی نوت 5 را با صفحه نمایش 4K شاهد بودیم و اکنون نیز با انتشار اولین تصاویر ال‌جی G5 می‌توان پی برد که این محصول شاید در طراحی از گلکسی S6 Edge الگو برداری کرده است. زیرا صفحه نمایش محصول در دو طرف دستگاه به بخش بیرون خمیده شده است و این خمیدگی در کنار بدنه فلزی دستگاه به زیبایی تمام دیده می‌شود. علاوه بر این اسپیکر‌های بزرگی نیز بر اساس تصاویر در بخش بالا و پایین دستگاه قرار خواهند گرفت.

LG-G5-concept-renders-(3)

علاوه بر این مشخصات، گفته می‌شود که این محصول ضخامتی در حدود 6.4 میلی‌متر خواهد داشت که باریک اندام به‌نظر می‌رسد و البته این محصول در ظاهر هیچ شباهتی به نسل‌های قبلی خود ندارد و تنها دو دکمه کاهش و افزایش صدا در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند که شاید بتوان گفت این دکمه‌ها تبدیل به امضا ال‌جی بر روی پرچم‌دارانش شده است.

LG-G5-concept-renders-(1) LG-G5-concept-renders-(2)

3 در مورد “شباهت پرچمدار آینده ال‌جی به گلکسی S6 Edge در یک طرح مفهومی!”

  1. طرح فعلیش خیلی بهتره و الکی طرفدارای سامی با این طرحای بیخودی نخوان که گوشی ال جی رو هم زشت کنن!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH