اینترنت اکسپلورر همچنان پر استفاده‌ترین مرورگر دنیا است!

با وجود اینکه تمامی ما مرورگر فعلی کمپانی مایکروسافت را به‌دلیل سرعت پایینش لاک پشت می‌نامیم اما گویا سایر کمپانی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند محبوبیت اینترنت اکسپلورر را به‌دست آورند. اخیرا Net Market گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن گفته می‌شود در ماه آوریل 2015 (فروردین-اردیبهشت) نیز نسخه 11 مرورگر کمپانی مایکروسافت،‌ پر استفاده‌ترین مرورگر در بین کامپیوتر‌ها بوده است و توانسته با سهم 25.04 درصدی از بین مرورگر‌ها، پرچم مایکروسافت را بالا بگیرد.

IE-11

البته در رتبه دوم نیز نماینده‌ای از دیار مایکروسافت قرار گرفته است که اینترنت اکسپلورر 8.0 نامیده می‌شود و توانسته مروگر مورد استفاده 16.05 درصد از کامپیوتر‌های موجود باشد. بعد از این نسخه نیز مرورگر کمپانی گوگل با نام کروم (نسخه 41) قرار گرفته است که توانسته 8.86 درصد از دستگاه‌ها را تحت سلطه خود قرار دهد. اما مقام چهار نیز فرزندی از فرزندان افتخار آفرین مایکروسافت است که اینترنت اکسپلورر 9 نامیده می‌شود و در مقام‌های بعدی نیز نسخه 42 کروم، نسخه 37 فایر فاکس و نسخه 10 اینترنت اکسپلورر قرار گرفته‌اند. البته حدود 22.7 درصد از دستگاه‌ها نیز از مرورگر‌های دیگر استفاده می‌کنند.

علاوه بر این محققان گزارشی از محبوب‌ترین سیستم عامل را نیز از ماه گذشته منتشر کرده‌اند که همچنان ویندوز 7 صدرنشین سایر سیستم عامل‌‌ها است. البته انتظار می‌رود با حضور ویندوز 10،‌ شرایط تغییر کند.

3 در مورد “اینترنت اکسپلورر همچنان پر استفاده‌ترین مرورگر دنیا است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH