10 تا از بهترین مرورگرهای وب برای اندروید

چندین مرورگر خوب برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که تنها کافیست آنی را که مناسب‌تان است انتخاب کنید. بودن مرورگرها جز واجبات درون یک اسمارتفون است، اما بیشتر کاربران معمولا به همان مرورگر پیش فرض درون دستگاه‌شان قناعت می‌کنند و دنبال انواع دیگر نمی‌روند که البته قطعا با اتمام این مقاله نظر خیلی‌ها عوض خواهد شد.

پس با ما همراه شوید تا شما را با 10 تا از بهترین مرورگرهای اندروید آشنا کنیم.

گوگل کروم

chrome-browser (1)

چیز عجیبی نیست که با کروم شروع کنیم. مرورگر پیش فرض دستگاه‌های اندرویدی که یکی از بهترین ویژگی‌هایش قابلیت سینک شدن در تمام دستگاه‌ها است. اگر یکی از کاربران اندروید آبنبات چوبی باشید ویژگی جالب دیگری از این مرورگر را خواهید دید که در آن تب‌ها می‌توانند به شکل یک پنجره مجزا به نمایش درآیند.

تجربه استفاده از کروم یک تجربه کاربر پسند و سریع است که تمام توانایی‌های نسخه دسکتاپ را به کاربران اندرویدی‌اش هدیه می‌دهد.

لینک دانلود

کروم بتا

chromebeta-browser

گوگل همیشه در ارائه آپدیت برای مرورگرش خوب عمل کرده است. درست مثل نسخه دسکتاپ این مرورگر، نسخه بتای اندروید به شما امکان استفاده از ویژگی‌هایی که هنوز به طور کامل عرضه نشده‌اند را می‌دهد. نسخه بتا شما را در معرض جدیدترین ویژگی‌های این مرورگر قرار می‌دهد و لذت شما از کار کردن با این  ویژگی‌ها را تضمین می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که نسخه‌های بتا معمولا به اندازه کافی پایا نیستند و ممکن است در هنگام کار با آنها دچار مشکلاتی شوید.

لینک دانلود

اپرا

opera-browser

همین دستگاه‌هایی که در حال حاضر همگی دارای مرورگر کروم هستند، تا چند سال پیش اپرا را انتخاب می‌کردند، زیرا کمپانی سازنده این مرورگر باور دارد که توانسته مرورگری سریع، سبک و امن را بسازد که بتواند تا مدتها هم از این ادعا پشتیبانی کند.

درست به مانند دیگر مرورگرها، اپرا هم تلاش می‌کند که نسخه اندرویدش را تا آنجایی که امکان دارد به نسخه دسکتاپ نزدیک کند.

در این مرورگر هم می‌توانید بوک مارک‌ها و صفحاتی را که بیشتر به آنها سر می‌زنید سینک کرده و در لیست صفحات سریع قرار دهید. با دو ویژگی Opera Private Mode و Off-Road کاربر می‌تواند با کمترین اطلاعات برجا مانده از خودش به مرور بپردازد و کمترین میزان دیتا را استفاده کند.

اپرا یکی از سریعترین مرورگرها برای اندروید است.

 لینک دانلود

اپرا مینی

operamini-browser

اینکه بتوانیم مرورگری داشته باشیم که تمرکزش ارائه نزدیکترین تجربه به تجربه کار با مرورگر دسکتاپ باشد، خیلی جالب خواهد بود، به ویژه زمانی که محدودیت استفاده از دیتا داریم. بیشتر مرورگرها ذخیره ساز دیتای مصرفی ندارند و بیشترین کاری که برایتان می‌کنند فشردن کردن عکس و غیر فعال کردن پخش خودکار موسیقی و ویدئو است. اینجاست که اپرا مینی به یک مرورگر با ارزش تبدیل می‌شود، نسخه‌ای که قول ذخیره دیتا تا 90% را می‌دهد.

در ظاهر اپرا مینی با دیگر مرورگرها و خود اپرا تفاوتی ندارد. زمانی تفاوت را می‌بینید که بخواهید از یک وبسایت پر عکس استفاده کنید. کیفیت عکسها برای استفاده کمتر از دیتا پایین می‌آید و اینطور است که آخر ماه دیتای مصرفی‌تان قابل مقایسه با دیتای مصرفی هیچ مرورگر دیگری نخواهد بود.

لینک دانلود

فایر فاکس

firefox-browser

ویژگی‌های مرورگر موبایل فایرفاکس همگی طبق استاندارد هستند. ویژگی‌های امنیتی شما را از دیدگان پنهان می‌کنند، همگام سازی امکان اتصال به مرورگر دسکتاپ را فراهم می‌کند و پنل خانه قابلیت سفارشی سازی دارد. فایرفاکس علاوه بر این ویژگی‌های کاربردی به دنبال استفاده از رابط کاربری سازگار با حرکات دست در اسمارتفونها و تبلت‌ها نیز است.

لینک دانلود

دلفین

dolphin-browser

تا بحال از مرورگرهایی گفتیم که نسخه موبایل‌شان بسیار شبیه به نسخه دسکتاپ‌شان بوده است و در واقع افزونه‌ای از آن نسخه بوده‌اند، اما دلفین کارش را با مرورگر موبایل آغاز کرد و پس از آن تمام ویژگی‌های همگام سازی‌اش به مرورگر دسکتاپ توسعه یافت. دلفین با اندروید رشد کرده و از این رو کمبود ویژگی ندارد.

این مرور گر از صدا و حرکت دست برای مرور وب و خدمات اضافه شخص ثالث با تعداد زیادی آپشنهای اضافه پشتیبانی می‌کند. دلفین یکی از معدود مرورگرهایی است که موتور تم خودش را دارد. کاربر می‌تواند هر جور که دلش بخواهد مرورش را سفارشی سازی کند.

لینک دانلود

گوستری

ghostery-browser

اگر دلتان می‌خواهد از ردیابی کوکی‌ها و تبلیغات در امان بمانید، باید از افزونه‌های مسدود سازی تبلیغات استفاده کنید، اما هیچکدام به پای استفاده از گوستری نمی‌رسند.

به عنوان یک افزونه برای مرورگر دسکتاپ، دلفین موبایل به شما امکان می‌دهد که روش هر سایت در ردیابی کاربران را مشاهده کنید و ابزاری در اختیارتان می‌گذارد که بتوانید با اینکار مقابله کنید.

گوستری به علاوه مجهز به موتور غیر قابل ردیابی Duck Duck Go است.

لینک دانلود

لینک بابل

l2

هر چقدر هم که اینترنتمان سریع باشد و مرورگرمان به بهترین نحو کار کند، همیشه بین کلیک روی یک لینک و باز شدن صفحه دلخواهمان وقفه‌ای میفتد، اما کریس لیسی برای این مشکل اندیشه‌ای کرده و لینک بابل را معرفی کرده است.

کانسپت این مرورگر واقعا ساده است. زمانی که روی یک لینک کلیک می‌کنید، مرورگر حباب‌هایی را از وب سایت مورد نظر ایجاد می‌کند. زمانی که صفحه در پس زمینه در حال لود شدن است، می‌توانید به کاری که از پیش در حال انجامش بودید ادامه دهید و زمان آمادگی آن حباب را پاک کنید. ایده ایجاد این مرورگر بسیار جالب و کاربردی است و تنها لازم است که به کار با آن عادت کنید.

لینک دانلود

پافین

puffin-browser

HTML5 ما را از روزهای سخت نیاز به ادوبی فلش نجات داد، اما هنوز هم فلش وجود دارد و بهترین مرورگر برای کار با آن پافین است.

زمانی که با پافین به یک سایت فلش دسترسی پیدا می‌کنید، در واقع از طریق سرور پافین متصل شده‌اید، پافین تمام کارها را انجام می‌دهد و چیزی که به شما ارائه می‌کند یک ویدئوی تعاملی روی صفحه است. در اتصالات پر سرعت، گیم‌های فلش هم قابل اجرا هستند. البته پافین برای اتصالات غیر فلشی هم گزینه مناسبی است و از همین روش برای ارائه مروری سریع و خوب استفاده می‌کند.

 لینک دانلود

مرکوری

mercury-browser

مرکوری یک مرورگر با ویژگی‌های منحصر بفرد است. مود روز/شب این مرورگر به کاربران امکان می‌دهد که روشنایی صفحه را نسبت به زمانی که در آن قرار دارند، تغییر دهند. ویژگی روشنایی ویژه برنامه‌ها نیز مرکوری را از دیگر مرورگرها متمایز می‌کند. مرکوری دارای ویژگی‌هایی چون بلاکر، مود خصوصی و قفل با رمز عبور است. ویژگی Batch Share نیز امکان فرستادن لینک به شبکه‌های اجتماعی را به صورت همزمان ایجاد می‌کند.

لینک دانلود

اگر مرورگری است که فکر می‌کنید باید آن را به دیگر کاربران معرفی کنید و تجربه استفاده‌اش را  با آنها شریک شوید، حتما در قسمت نظرات اعلام بفرمایید.

6 در مورد “10 تا از بهترین مرورگرهای وب برای اندروید”

  1. بی برو برگرد بهترین مرورگر CM Browser مرورگر شرکت معتبر Cheethah Mobile Inc سازنده ی برنامه هایی چون Clean Master و CM Security.
    اونهایی با این برنامه کار کردن حتما قبول دارند این مساله رو,وبه همگی این برنامه رو توصیه میکنم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH