مدیا سنتر از ویندوز حذف شد

windows-10-media-centerدر هفته گذشته، اخبار و برنامه‌های جدید مایکروسافت در طی کنفرانسی که در سانفرانسیسکو برگزار شد، مشخص گردید. اما برای افرادی که به بخش مدیاسنتر ویندوز علاقمند هستند یک خبر بد داریم زیرا این بخش دیگر وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت تایید کرده که نرم افزار مدیاسنتر دیگر وجود نخواهد داشت و اگر کاربران سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند، این بخش از این ویندوز به صورت کامل حذف شده است.

البته با توجه به اینکه بروزرسانی‌های ارائه شده مایکروسافت برای ویندوز ۸ شامل هیچ ارتقا و تغییری در مدیاسنتر نبود، جای تعجب زیادی ندارد که این نرم افزار دیگر به کار خود ادامه ندهد و با ویندوز ۱۰ همراه نشود. اما نمی‌توان کاربرد این بخش را برای بسیاری از افراد نادیده گرفت و قطعا خیلی از کاربران ویندوز جای خالی مدیاسنتر را بخوبی حس خواهند کرد.

البته ردموندی‌ها با ویژگی‌هایی که برای اکس‌باکس‌وان ارائه کرده‌اند تقریبا می‌توان آن را راه حل جایگزینی برای مدیاسنتر دانست. اکنون امکان اتصال مستقیم این کنسول به تیونر وجود دارد. البته قبلا برای استفاده از مدیاسنتر کافی بود تا از رایانه شخصی خود استفاده کنیم ولی برای بهره گرفتن از امکانات شبیه به آن در اکس‌باکس، قطعا نیاز به پرداخت پول اضافی برای خرید این کنسول است.

و در نهایت این کاملا مشخص است که استفاده از اکس‌باکس برای جبران جای خالی مدیاسنتر یک راه حل خیلی خوب نیست، اما اگر به دنبال امکانات مشابه با این بخش حدف شده هستید، در حال حاضر روش یاد شده، یکی از بهترین موارد موجود است.

2 در مورد “مدیا سنتر از ویندوز حذف شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH