چاپگرها و اسکنرهای جدید اپسون در ایران معرفی شد

239365-epson-stylus-pro-3880-angle

شرکت مرکز ماشین‌های اداری ایران (مادیران) طی مراسمی، جدیدترین چاپگرها و اسکنرهای اپسون را به بازار IT معرفی کرد. در این مراسم که در تاریخ هشتم و نهم اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان شرکت‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد، محصولات جدید اپسون و قابلیت‌های آنها تشریح شد.

چاپگرهای سری L و M اپسون با مخزن جوهر استاندارد تعبیه شده درون دستگاه و تکنولوژی هد چاپ Micro Piezo و همچنین اسکنرهای حرفه‌ای عکس و بایگانی اسناد اپسون از جمله محصولات به نمایش درآمده در این سمینار بودند.

درچاپگرهای سری L و M اپسون، شارژ مخزن جوهر بسیار سریع، آسان و بدون نشتی و کثیفی، توسط کاربر انجام شده و علاوه بر چاپی با کیفیت، نیازی به شارژ مخزن جوهر در بازه‌های زمانی کوتاه نخواهدبود.

مادیران جهت سهولت دسترسى و کاهش هزینه کاربرى این چاپگرها، جوهرهایى با برند میوا تهیه و در دسترس عموم قرار داده است. کیفیت این جوهرها پس از آزمایش‌هاى طولانى، مورد تایید متخصصان قرار گرفته است و استفاده از این جوهرها چاپ باکیفیت بالا و ماندگارى طولانى را ارا‌یه مى‌دهد.

اسکنرهای حرفه‌ای عکس اپسون نیز دارای قابلیت‌های منحصر به فردی همچون احیاى رنگ‌هاى محو شده در عکس‌هاى قدیمى، اصلاح نور پس زمینه، ترمیم خراشیدگى و رفع لکه‌هاى ناشى از گرد و غبار و اثر انگشت است. همچنین، اسکنرهاى بایگانى اپسون با فن‌آورى نوین و پیشرفته، امکان کاهش هزینه‌ها و ارتقاء امر اتوماسیون ادارى را تا سطحى حرفه‌اى فراهم آورده‌اند. سرعت فوق العاده به همراه توانایی حجم اسکن بالای روزانه، از ویژگی‌های برجسته این اسکنرها است.

هم اکنون چاپگرها و اسکنرهای جدید اپسون با گارانتی مادیران در بازار عرضه و پشتیبانی می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH