ممکن است سرفیس پرو ۴ این ماه معرفی شود

microsoft-surface-pro-3__34-640x426مایکرسافت اخیرا خط تولید تبلت سرفیس را تماما به سرفیس ۳ اختصاص داده زیرا تقاضا برای این مدل بیشتر بوده است و حالا ظاهرا این شرکت قصد دارد تا از نسل جدید این تبلت با نام سرفیس پرو ۴ پرده بردارد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد ممکن است در همین ماه، شاهد معرفی این محصول جدید باشیم.

اکنون نزدیک به یکسال است که از زمان معرفی سرفیس پرو ۳ توسط مایکروسافت گذشته، بنابراین طبق عادت باید مدل جدید این دستگاه معرفی شود. ردموندی‌ها در مورد برنامه‌های خود برای این تبلت در کنفرانس ‌‌Build امسال سخنی به میان نیاورده‌اند و در کل این شرکت در هفته گذشته صحبتی در مورد سخت افزار جدیدی نکرد.

این نکته بسیار مهم را باید ذکر کنیم که معرفی سرفیس پرو ۳ نیز در کنفرانس Build سال میلادی گذشته صورت نگرفت. بجای آن مایکروسافت در یک رویداد جداگانه از تبلت پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد، بنابراین انتظار می‌رود شرکت مورد اشاره در مورد نسل جدید سرفیس نیز همین روش را در پیش گیرد.

بر طبق شایعه مورد بحث، سرفیس پرو ۴ از پردازنده سری Core i اینتل بهره خواهد برد و ممکن است با تکنولوژی بدون نیاز به فن ساخته شود که به این مدل اجازه می‌دهد نسبت به نسل کنونی باریک‌تر گردد.

در حال حاضر همین موارد تنها مشخصاتی بود که از تبلت جدید مایکروسافت منتشر شده. ردموندی‌ها هنوز به طور رسمی هیچ حرفی در مورد سرفیس پرو ۴ نزده‌اند، اما در صورت اعلام هرگونه خبر جدید در این زمینه، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH