آیا سامسونگ در گلکسی S6 از دو سنسور دوربین متفاوت استفاده کرده است؟

سامسونگ پیش از این نیز پرچم‌داران خود را بر اساس نسخه‌های متفاوت با دو نوع سنسور دوربین روانه بازار کرده بود و گویا این فرآیند در گلکسی S6 نیز اتفاق افتاده است و بر اساس گزارش کاربران، پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز از دو نوع سنسور استفاده می‌کنند. با وجود اینکه چندی پیش‌ اعلام شده بود که تمامی این پرچم‌داران از سنسور دوربین IMX240 استفاده می‌کنند و 16 مگاپیکسلی هستند اما اکنون گزارشات خبر از یک سنسور دیگر نیز می‌دهند.

samsung galaxy s6 18

برای مثال محصولی نظیر گلکسی نوت 4 در نسخه‌ای که از پردازنده اگزینوس استفاده می‌کرد از سنسور ساخته شده توسط خود سامسونگ بهره می‌برد و در نسخه‌ای که پردازنده اسنپ دراگون 805 داشت از سنسور ساخته شده سونی با نام IMX240 بهره می‌برد. البته در عملکرد کلی آن‌ها نیز چندان تفاوتی وجود نداشت.

galaxy-s6-camera-sensor

اما نکته اینجاست که پرچم‌دار جدید سامسونگ تنها از یک نوع پردازنده که 64 بیتی و هشت هسته‌ای است و اگزینوس 7420 نامیده می‌شود استفاده می‌کند و نسخه‌ای با پردازنده اسنپ دراگون ندارد که بر اساس آن،‌ بتوانیم تشخیص دهیم کدام نوع از محصولات از سنسور ساخته شده سونی و کدام نوع از سنسور ساخت سامسونگ بهره می‌برند. کاربران مختلف نیز از سرتاسر جهان در انجمن XDA گزارش داده‌اند که سنسور دوربین گلکسی S6 برخی از آن‌ها ساخته دست سامسونگ است و برخی از آن‌ها نیز سنسوری از سوی سونی را بر روی گوشی‌های خود دارند.

البته بهتر است در این خصوص هیچ گونه نگرانی‌ای نداشته باشید. زیرا عملکرد هر دو سنسور مناسب است و گلکسی S6 و گلکسی S6 اج هر دو تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کنند.

5 در مورد “آیا سامسونگ در گلکسی S6 از دو سنسور دوربین متفاوت استفاده کرده است؟”

      1. حسین باقری

        شما طبق کدام منبع میگی ضعیفتره ؟

        ولی ایزوسل اس5 یکم بهتر از سنسور زد2 بود.

        باید منتظر بررسی تخصصی دوربین اس6 و در اینده زد4 باشیم.

        من طرفدار سونیم.

        ولی تعصب بده…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH