عکس‌های یک عکاس حرفه‌ای از دریچه نگاه ال‌جی G4!

چندی پیش کمپانی ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را با نام G4 معرفی کرد که محصولی بسیار زیبا و قدرتمند بود که همانند نسل‌های قبلی خود به بخش دوربین نیز توجه ویژه‌ای داشت و امکانات جالبی را نیز در این بخش در اختیار کاربران قرار می‌داد. ال‌جی حتی پیش از زمان معرفی این محصول نیز در تیزر‌های تبلیغاتی خود سعی می‌کرد تا اصلی‌ترین ویژگی دوربین پرچم‌دار خود را که f/1.8 هست به نمایش بگذارد و بر فقدان چنین ویژگی‌ای بر روی سایر پرچم‌داران بنازد.

LG-G4-camera-sample-images

ال‌جی در دوربین این محصول تنظیمات کاملا دستی را نیز قرار داده است که با کمک آن کاربر قادر است تا سرعت شاتر، فوکوس و… را به‌صورت دستی تنظیم کند که اغلب اسمارت فون‌ها فاقد چنین ویژگی‌ای هستند و همانند نسخه‌های قبلی، این محصول نیز از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌گیرد که نتیجه آن ثبت تصاویر واضح حتی در حین حرکت است. علاوه بر این ال‌جی G4 همانند G3 دارای فوکوس لیزری است که باعث می‌شود عمل فوکوس به‌ بهترین شکل ممکن انجام شود.

حال یک عکاس حرفه‌ای به نام Mr Brown با در دست داشتن ال‌جی G4 سفری به نقاط مختلف داشته تا با کمک دوربین آن تصاویری خارق العاده را ثبت کند که نتیجه نیز بسیار جالب است و او نیز رضایت زیادی از دوربین پرچم‌دار جدید ال‌جی دارد و معتقد است که تمام بخش‌ها کارایی مناسبی دارند و فوکوس لیزری نیز بسیار عالی عمل می‌کند. وی چند تصویر را نیز به‌صورت خام یا DNG ثبت کرده که در آن‌ها جزییات بسیار بیشتری نسبت به JPEG ذخیره می‌شود اما حجم فایل نیز نسبت به تصاویر عادی زیادتر است. در ادامه می‌توانید تصاویر خارق العاده‌ای که این عکاس حرفه‌ای توسط ال‌جی G4 ثبت کرده است را مشاهده کنید.

LG-G4-camera-sample-images-(6) LG-G4-camera-sample-images-(7) RAW-vs-JPEG-on-the-G4 Sharp-image-at-12-seconds-shutter-speed LG-G4-camera-sample-images-(5) LG-G4-camera-sample-images-(4) LG-G4-camera-sample-images-(3) LG-G4-camera-sample-images-(2) LG-G4-camera-sample-images-(1) HDR-(2) HDR Las-Vegas-strip-in-Auto-mode Las-Vegas-strip-in-manual-mode-with-longer-shutter-speed-effect HDR-(1)

ما که از تماشا این تصاویر لذت بردیم و عملکرد دوربین ال‌جی G4 را تحسین کردیم. نظر شما در خصوص دوربین سوگلی ال‌جی چیست؟

7 در مورد “عکس‌های یک عکاس حرفه‌ای از دریچه نگاه ال‌جی G4!”

  1. بسیار زیباست،واقعا ال جی عالی کار کرده،جناب گلکار با خسته نباشید فراوان به شما و همکاران محترمتون منتظر اخبار بیشتر پیرامون این گوشی هستیم.

  2. حسین باقری

    دوستام با گوشی های خیلی ساده تر عکسهای به مراتب حرفه ای تری هم ثبت کردن.

    ولی کلا عکسا زیبا بودن.

    ممنون…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH