نسل جدید Moto X، یک پرچمدار قدرتمند خواهد بود!

در روزهایی که کمپانی‌هایی چون ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی با پرچم‌داران قدرتمندشان در بازار جولان می‌دهند، موتورولا در پشت صحنه برای خود مشغول است!

سپتامبر سال گذشته کمپانی موتورولا نسل دوم Moto X را به بازارهای جهانی معرفی کرد؛ اما پیش از پایان همان سال، این کمپانی با عرضه دستگاه‌هایی چون Motorola DROID Turbo و Nexus 6 جهانیان را به طور عجیبی سورپرایز کرد.

اما در سال جدید میلادی، اخباری مبنی بر عرضه قریب الوقوع نسل سوم سری MOTO X در رسانه‌ها منتشر شده است. طبق گزارشی که امروز بر روی خروجی برخی سایت‌ها قرار گرفته است، نسل جدید موتو ایکس از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل برخوردار است. این وضوح فوق العاده چگالی پیکسلی 565ppi را به کاربر ارائه می‌دهد.

three

این کمپانی از پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 به همراه 4 گیگابایت رم بر روی محصول جدید استفاده خواهد کرد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو برای ثبت عکس‌های سلفی از دیگر امکانات نسل جدید سری موتو ایکس خواهد بود. همچنان اندروید 5.1.1 نیز به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض این محصول انتخاب شده است.

به احتمال زیاد، باید در ماه سپتامبر منتظر عرضه نسل سوم Moto X باشیم. اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، پس باید منتظر یک پرچم‌دار جدید از سوی این کمپانی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH