مشخصات کامل هواوی Honor 7 Plus منتشر شد!

ماه گذشته، اولین اخبار در خصوص جدیدترین آنر هوآوی یعنی Honor 7 Plus منتشر شد. کمپانی صاحب نام هوآوی با تولید و عرضه سری آنر به بازار، تاکنون توانسته است هواداران زیادی را به دست آورد. اولین تصویر از این محصول همان موقع از قسمت پشتی این گوشی منتشر شد.

gsmarena_001

اما امروز شایعات جدیدی از آنر 7 پلاس بر روی خروجی رسانه‌های چینی قرار گرفته است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، هوآوی در این نسخه از حسگر اثر انگشت نیز استفاده کرده است که جایگاه آن دقیقا زیر دوربین است. این طراحی شبیه به کاری است که پیش از این هوآوی در Mate 7 نیز انجام داده بود.

Honor 7 Plus با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی همراه با وضوح QHD عرضه شده است. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسل همراه با فلش دوگانه بوده و سلفی آن نیز یک نمونه قدرتمند 13 مگاپیکسلی است. 3 گیگابایت رم همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز از سخت افزار این دستگاه چینی است.

باتری هوآوی آنر 7 پلاس 4 هزار میلی آمپر قدرت داشته که در نوع خود بسیار جالب است. این کمپانی در قسمت پردازنده از محصول خودش یعنی HiSilicon Kirin 930 بهره برده است.

با وجود لو رفتن مشخصات نسبتا کامل این محصول، هنوز به طور دقیق معلوم نیست که زمان عرضه رسمی و دقیق آن چه زمانی خواهد بود. قیمت سری آنر مهم‌ترین هنر کمپانی هوآوی است. مشخصات این گوشی در حد یک پرچم‌دار بوده و بدین ترتیب نباید انتظار قیمت پایینی از این محصول داشت.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که Honor 7 Plus همراه با نسخه کوچک‌تر خود یعنی Honor 7 به بازار عرضه می‌شود.

6 در مورد “مشخصات کامل هواوی Honor 7 Plus منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH