Oppo تایید کرد: اسمارت فون R7 این کمپانی بدنه فلزی خواهد داشت!

تاکنون اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص محصول جدید کمپانی Oppo با نام R7 منتشر شده است که فعلا اغلب آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و صحت آن‌ها تایید نشده است و همه ما بر اساس تصاویر منتشر شده و پتنت‌هایی که به‌بیرون درز کرده است انتظار یک اسمارت فون بدون حاشیه در  بخش صفحه نمایش را داریم که بتواند در کنار بدنه فلزی محصول به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کند. علاوه بر این گزارشات قبلی خبر از بدنه فلزی این محصول می دادند که امروز کمپانی Oppo با انتشار یک تیزر تبلیغاتی این موضوع را تایید کرد و اکنون از طریق این تیزر می‌توان به طراحی بخشی از R7 نیز پی برد.

R7

البته در این تصویر نمی‌توان صفحه نمایش بدون حاشیه R7 را تایید کرد اما همچنان منتظر این ویژگی هستیم تا بلکه اسمارت فون‌های این کمپانی بتواند در این زمینه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Oppo R7 در 20 ماه مه (30 اردیبهشت) رسما معرفی خواهد شد اما بر اساس آنچه که تاکنون منتشر شده است، انتظار داریم این محصول بسیار باریک اندام باشد (کمتر از 5 میلی‌متر)  و صفحه نمایش آن نیز 4.7 اینچی باشد که وضوح تصویر 1080p را ارایه خواهد داد و انرژی مورد نیاز آن نیز توسط یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

R7-1

گفته می‌شود که دوربین این اسمارت فون 20.7 مگاپیکسلی خواهد بود که پردازش‌های کلی دستگاه را نیز یک پردازنده 64 بیتی از سوی کمپانی مدیاتک انجام خواهد داد که MT6795 نام دارد و با کمک هشت هسته قدرتمند خود وظیفه خون رسانی به بدن این مدل را بر عهده خواهد گرفت.

البته بر اساس تصاویر بسیار زیادی که از یک محصول بدون حاشیه منتشر شده، همچنان امید به معرفی چنین محصولی از سوی Oppo داریم، اما شاید نسخه دیگری از R7 خواهد بود که احتمالا نام متفاوتی نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH