این 9 لپ‌تاپ که در رنج قیمتی خود بهترین‌ هستند را از بازار بخرید!

برای خرید هر محصول دیجیتال باید نیازها و انتظارات مشخصی از محصول مورد نظر داشت، برای خرید لپ‌تاپ باید در نظر بگیرید که در بازه قیمتی که شما در نظر دارید چه نوع سخت افزاری به کار می‌آید و ارزش خرید بالایی دارد. در این مقاله سعی شده تا برترین مدل‌های هر کمپانی در آن محدوده قیمتی مورد بررسی قرار بگیرد.

لنوو: لپ‌تاپ‌های این شرکت از تنوع بالایی در سخت افزار و قیمت بهره می‌برند که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. در ضمن کیبردهای مخصوص این شرکت تجربه متفاوتی از تایپ را در اختیار شما می‌گذارد.

گرونه

Lenovo Flex 2

Lenovo-Flex-2

این مدل با صفحه نمایش لمسی به همراه قابلیت تا شدن به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از امکانات لمسی ویندوز8 استفاده کنید. قیلب تپنده این محصول پردازنده Core i7 اینتل است که به همراه 8 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه گرافیکی و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، این سخت افزار از پس اجرای تمامی ‌برنامه‌ها برمی‌آید و برای بازی کردن هم مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این مدل از صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی با کیفیت Full HD استفاده می‌کند که مناسب به نظر می‌رسد. البته این مدل در مقایسه با دیگر محصولات هم رده قیمت مناسبی دارد و اگر بیندیشید که اسمارتفون گلکسی اس6 اج سامسونگ قیمت 3 میلیون تومانی دارد شاید به ارزش این لپ‌تاپ پی ببرید.

قیمت: در حدود 2.900.000 تومان

متوسطه

Lenovo Z5070

LENOVO IdeaPad S210T-bo

این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو با سخت افزارهای متنوعی عرضه می‌شود که مدل مورد نظر ما از پردازنده Core i5 و 8 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده می‌کند. صفحه نمایش این محصول 15.6 اینچی است که دقت تمام اچ دی را به همراه دارد. در کل این لپ‌تاپ ارزش خرید بالایی را دارد که در کنار ضخامت و وزن مناسب آن و سخت افزار قوی که دارد برای کاربری‌های متفاوت مناسب خواهد بود و نیازهای طیف وسیعی را پوشش می‌دهد.

قیمت: در حدود 2.100.000 تومان

ارزونه

Lenovo G510

1400151264-Lenovo_G510_7_www.mdc.ir

دقت کنید که برای چک کردن این مدل باید به سخت افزار آن دقت کنید زیرا رنج قیمتی آن نیز متفاوت خواهد بود. این مدل از پزدارنده Core i3 به همراه رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند. وظیفه پردازش گرافیکی بر عهده Amd Radeon HD است که دارای 2 گیگابایت حافظه گرافیکی است. در ضمن این محصول از حافظه داخلی 500 گیگابایتی بهره می‌برد. اگر از وزن و ضخامت نامناسب این مدل صرف نظر کنیم می‌توان آن را در این محدوده قیمتی بی‌رقیب دانست.

قیمت: در حدود 1.400.000 تومان

ایسوس: این برند در بازار ایران به دلیل کیفیت ساخت بالای لپ‌تاپ‌هایش شهرت دارد و البته در سخت افزار مشابه اندکی گران‌تر خواهد بود.

گرونه

Asus N56JN

asus_n56jn_dm119h_intel_i5_4200h_8gb_1tb_gt840m_15_6_

این محصول از پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل استفاده می‌کند که 8 گیگابایت حافظه رم نیز برای آن تعبیه شده است. پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce با 4 گیگابایت حافظه گرافیکی عملکرد بسیار خوبی دارد که نوید اجرای بازی‌های با گرافیک بالا را به شما می‌دهد. حافظه داخلی یک ترابایتی نیز کافی به نظر می‌رسد. صفحه نمایش این محصول 15.6 اینچی با کیفیت Full HD است که توسط روکش مات پوشانده شده است و در زیر نور نیز بسیار خوانا خواهد بود. وزن این لپ‌تاپ ظریف 2.7 کیلوگرم است که با توجه به بدنه آلومینیومی‌ آن معقول به نظر می‌رسد.

قیمت: در حدود 3.400.000 تومان

متوسطه

Asus X555LD

asus-x555ld-xo414h

پردازنده Core i5، رم 4 گیگابایتی، حافظه گرافیکی 2 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی مجموعه سخت افزار کلی این محصول را در بر می‌گیرند. صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت 1366*768 و باتری دو سلولی نیز این مدل را همراهی می‌کنند. این لپ‌تاپ پلاستیکی است و از پردازنده کم مصرف اینتل استفاده می‌کند و با باتری ضعیف خود برای مبارزه با رقبا کار سختی خواهد داشت ولی وزن پایین و طراحی ایسوس فروش خوبی را برای آن متضمن می‌شود.

قیمت: در حدود 2.000.000 تومان

ارزونه

Asus X554LD

1972148_4

خوشبختانه ایسوس برای نام گذاری محصولاتش از کدهای جداگانه استفاده می‌کند که باعث سردرگمی خریداران نخواهد شد. لپ‌تاپ پایین رده معرفی شده در این بخش از پردازنده Core i3 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. حافظه گرافیکی 1 گیگابایتی برای پردازش صفحه نمایشگر 15.6 اینچی کافی به نظر می‌رسد که 500 گیگابایت حافظه داخلی هم می‌تواند در این بازه قیمتی مناسب شمرده شود. این محصول از خانواده لپ‌تاپ‌های سری X است که پلاستیکی هستند و وزن پایینی دارد.

قیمت: 1.600.000 تومان

اچ‌پی: برند اچ‌پی در این سال‌ها با ارایه مدل‌های مختلف در حال مبارزه با دیگر رقباست که از نظر زیبایی هم جایگاه خوبی دارد.

گرونه

HP ENVY 15

HP-Envy

متفاوت‌ترین لپ‌تاپ معرفی شده که با رم 16 گیگابایتی در لیست ما می‌درخشد! پردازنده Core i7 وظیفه پردازش را بر عهده دارد و 4 گیگابایت حافظه گرافیکی انویدیا نیز اعمال گرافیکی را انجام می‌دهد همچنین این لپ‌تاپ دارای یک ترابایت حافظه داخلی هم هست. صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت 1366*768 و وزن 2.3 کیلوگرمی به همراه حسگر اثر انگشت از این لپ‌تاپ محصولی خاص می‌سازد. طراحی خاص اچ‌پی هم باعث لوکس شدن این مدل می‌شود.

قیمت: در حدود 3.300.000 تومان

متوسطه

HP ProBook 450 G2

1464_1_hp_probook_450_g2_k9r20pa_1

پردازنده اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی، یک ترابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت حافظه گرافیکی AMD و صفحه نمایش 15.6 اینچی با روکش مات از مهم‌ترین بخش‌های این لپ‌تاپ هستند. این لپ‌تاپ وزن مناسب 2 کیلوگرمی دارد که حمل و نقل آن را آسان می‌سازد. این سخت افزار برای انواع کاربری‌ها مناسب است و تنها نقطه ضعف آن مربوط به پردازشگر گرافیکی نسبتا ضعیف آن است.

قیمت: در حدود 2.100.000 تومان

 ارزونه

HP Pavilion 15

HP-Pavilion-15-Left-side

پردازنده کم مصرف Core i3، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 500 گیگابایتی، صفحه نمایش 15.6 اینچی و باتری 4 سلولی بخش‌های سخت افزاری این مدل هستند. متاسفانه این مدل از پردازشگر گرافیکی جداگانه محروم است در نتیجه از انجام اعمال گرافیکی سنگین عاجز خواهد بود. وزن این محصول نیز بالاست و برای حمل و نقل آن کار مشکلی در پیش خواهید داشت ولی در این بازه قیمتی نمی‌توان خرده‌ای بر اچ‌پی گرفت.

قیمت: در حدود 1.300.000 تومان

44 در مورد “این 9 لپ‌تاپ که در رنج قیمتی خود بهترین‌ هستند را از بازار بخرید!”

  1. سلام لپ تاپ می خوام که از هر نظر بالا باشه مخصوصا گرافیک و رم مثلا رم 8 گرافیک 4 از کجا باید بگیرم پیشنهادی دارید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. سلام من برای کار گرافیکی میخام لپ تاپ بگیرم، چه کارت گرافیکی مناسب هست کوادرو یا جی فورس؟بیشتر با فتوشاپ و ایلوستریتور کار دارم… ترجیحن اچ پی میخام بگیرم بین ۴ تا ۶ بودجه دارم… راهنمایی کنید ممنون .

  3. برا کار طراحی و رندرگیری gl553vd i7 16 1+256ssd 4 با صفحه نمایش tft و 15 اینچ بهتره یا fx753 با همین مشخصات ولی با نمایشگر ips و 17 اینچ؟
    4k بودن چقد مهمه تو خرید؟

  4. سلام
    من رشتم گرافیکه به نظرتون باید چه لپ تاپی بگیرم که خوب باشه و گرافیک بالایی داشته باشه و موقع کار قوی باشه

    1. مجتبی مسکینی

      سلام اگه از لحاظ مالی مشکلی ندارید می‌تونید از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ام‌اس‌آی یا ایسوس استفاده کنید

  5. سلام.من یه لپ تاپ تاقیمت ۲۳۰۰۰۰۰برای کارفوتوشاپ میخوام.میشه یه مدل خوب بهم معرفی کنید.سپاسگزارم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      شما بیشتر از اینکه دنبال سخت‌افزار خوب باشید باید لپ‌تاپی رو بخرین که نمایشگر با کیفیتی داشته باشه که در این رنج محصولی به اون صورت پیدا نمیشه
      K556UQ از ایسوس هست که می‌تونه انتخاب مناسبی در این رنج باشه

  6. آریا_ارژنگ

    سلام اگه میشه لطفا بگید hp pavalion ac186 niaهنوز تو بازار هست یا نه؟
    قیمتش چنده؟
    برای کد نویسی و بازی کردن خوبه؟

    1
    1
  7. سلام یه لپ تاپ با قیمت ۲میلیون و کمتر مارک فرقی نمی کنه با مشخصات زیر core i7با کارت گرافیک۴ رم ۶به بالا باشد و پورت های اچ دی ام ای و غیره پشتیبانی کند و دیسک نوری هم داشته باشد چه مدل لپ تابی با این مشخصات وجود دارد

  8. سلام .ی لپتاپ تو قیمت ۲.۵میخوام برا یک دانشجو کامپیوتر مناسب باشه.هرکس ی نظری داره ب نظر شما چ سیستمی خوبه تو این قیمت

  9. سلام لب تاپی که تا قیمت ۳ م بخام بگیرم الان برای کاراهای معمولی ولی بعدا بخام باهاش کارای معماری انجام بدم که هنگیش کم باشه زیبا و مقاوم باشه چی بگیرم

    1. جواد بالویی

      سلام. زیبایی که سلیقه‌ای هست. مقاومت هم تقریبا تو همه به یه اندازست. برای کار معماری بهتره پردازنده و گرافیک لپ‌تاپ خوب باشه. من بر اساس برندهای معروف یه مدل رو بهتون پیشنهاد میکنم.
      لنوو:ideapad 510-D
      ایسوس:asus pro p2540uv-B
      اچ‌پی: ay116ne
      ایسر:aspire f5-573g-78rk
      پیشنهاد خودم بهتون مورد آخری هست که از همه نظر عالیه. فقط قیمتش بین ۳.۱ تا ۳.۲ تومنه که بازم تاکید میکنم می‌ارزه و خوبه.
      بازم سوالی داشتین بپرسین جواب میدم

  10. جواد احمدی

    سلام وعرز ادپ
    من مخام یک لپتاپ برای کار تعمیرات تلفن همره بگیرم .
    موندم چه مشخصات برای این کار خوب است.
    اگه میشه بگید خیلی ممنون

  11. سلام
    من یه لب تاپ میخواستم از مارک لنوو که بدون سیستم عامل ویندوز نصب شده باشه و صفحه براق و وزن بین ۱و۵ الی ۲ رو داشته باشه و اینتل وcorei7باشه و باتری دهی کمتر از۶ ساعت نباشه و فول اچ دی باشه
    قیمتش کمتر از ۴ میلیون باشه
    ممنون میشم اگ با همچین مشخصاتی مدلی سراغ دارین معرفی کنید ممنون???

  12. سلام به نظرتون یه لپتاب حدودیکوسیصد چارصد چی خوبه؟صفحه نمایشش برام مهمه واستفاده ش برام درحد فیلم و کارای کلاسی

  13. سلام
    من تازه میخوام برنامه نویسی رو شروع کنم و دنبال یه لپ تاپ خوب تا قیمت ۲ میلیون تومن هستم که ۱:واسه برنامه نویسی جوابگو باشه
    ۲:صفحه نمایش با کیفیتی داشته باشه
    ۳:باتری ترجیها قابل جدا شدن باشه که در صورت خراب شدن بدون باز کردن لپ تاپ بشه عوضش کرد
    ممنون میشم کمکم کنید
    Rezako34@
    اینم ای دی تلگرامم

  14. سلام.من می خواستم یک لپتاپ با قیمت ۲میلیون و۷۰۰بگیرم ولی بین مارکای مختلف گیج شدم.لطفا اگه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم

  15. سلام دوستان میخواستم ببینم یه لپ تاپ در حد ۱۶۰۰۰۰۰تومن چی خوبه برای بازی و… دانلود و هاردشم بالا باشه و رمشم حداقل سه

    1. اگه به فکر بازی هستی از فکر لپ تاپ بیا بیرون چون بعد گذشت ۱ سال نیاز به ارتقا داری و لپ تاپ نمیشه یه دسکتاپ بخر که قدرتش چند برابره برای بازی لپ تاپ برای برنامه نویسی و اینجور کاراس

  16. سلام یه لپتاپ برای کارهای سه بعدی میخوام به نظرتون i7 با گرافیک دو خوبه یا i5 با گرافیک ۴ حدود قیمت ۲ تا ۲.۷ بودجه دارم اگه یه مدل خوبم سراغ داری کمک کنید

    1. به‌طور معمول تاثیر پردازنده قدرتمند، بیشتر از کارت گرافیک است (البته برای گیمرها کارت گرافیک مهم‌تره). حتما دقت داشته باشید که بایستی از هارد SSD‌ هم استفاده کنید

  17. سلام من لب تاب لنوو G510رو دارم که نمایشگرش شکسته میخاستم بدونم ایا امکان داره نمایشگر فول اچ دی بزارم.ممنون

  18. سلام ، باتشکر از سایت خوبتون
    به نظر شما لپ تاپ برای رشته ی نرم افزار با بودجه تا نهایتا تا ۴ میلیون چی مناسب هستش ؟ سری N ایسوس یا مک بوک ایر یا لنوو ؟
    با تشکر

  19. سلام. ببخشید سوالی داشتم . بین مک بوک پرو رتینا 13 اینچ و لنوو y5070 2015 بدون در نظر گرفتن سیستم عامل کدومو پیشنهاد میکنین؟

  20. آراد علیخانی

    اهههه . تو این دور و زمونه کی دیگر می ره لپ تا پ بخره. .. اسمارت فون ها و تبلت ها و اسمارت واچ ها و تبلت ها ی مایکروسافت که فصل مشترک بین دنیا تبلت ها و لپ تا پ ها هستند جایی برای لپ تاپ ها و اولترا بوک ها باقی نگذاشتن . آگه هم می خواهی لپ تاپ بخری فقط اپل و لنوو y5070

    9
    1
    1. بله البته اگه به لپ تاپ به عنوان یه وسیله بازی نگاه کنی نظرت درسته. ولی لپ تاپ وسیله بازی نیستا با اسمارت فون نمیتونی کارای طراحی و شبیه سازی انجام بدی

    2. دوست عزیز درست گفتید ولی مثلا من یک برنامه نویس هستم و بهترین انتخاب برای من لپ تاپ است چون مثلا نمی تونم در ios و یا android و یا اصلا تبلت های مایکروسافت surface که عرض کردید به راحتی یک لپ تاپ برنامه نویسی کنم با اینکه اسمارت فون ها گجت های عالی هستند ولی در نظر من به هیچ وجه نمی تونند جای لپ تاپ را بگیرند در ضمن اگه می گویید که لپ تاپ سنگین و یا بزرگ است مک بوک ایر ۱۱ اینچی که به اندازه یه تبلته ولی کارایی خیلی بیشتری داره

    3. با سلام
      با تبلت میخوای بازی call of duty اینفینیتی وار فار بازی کنی؟
      لطفا اول یکم اطلاعات کسب کنید

      1. اصلن توکه میگی تبلت میدونی این بازیا چی هستن ک میگی تبلت خوبه ؟؟؟؟؟
        بروهمون انگری بردزتو بازی کن عموجون اینجاجای کوچولوها نیست

        2
        2
    4. دادا اگر ادم بخواد برنامه نویسی کنه یا بازی با گرافیک بالا بازی کنه باید این کار رو کنه.

      1
      2
    5. با اسمارت واچ یا اصلا اسمارت فون اصلا! به نظرت میشه یه انیمیشن حرفه ای ساخت ؟؟؟ یا یه فیلم 4k رو رندر کرد؟؟؟ یا یه اتوماسیون اداری ساخت؟؟؟؟ یا یه اهنگ رو تنظیم کرد ؟؟ یاد بگریم در باره چیزی که اطلاعات نداریم حرف نزنیم!

  21. اگه پول زیادی هم واسه لب تاپ سونی میدید مطمئن باشید که بازم میصرفه.
    من لب تاپ لنووو و ایسوس کار کردم ولی هیچ کدوم از لحاظ سخت افزاری قوی نیستن و فقط یه لب تاپ معمولی حساب میشن

    5
    1
  22. سلام.ممنون از مقاله خوبتون.ولی asus k550jk رو جا انداختین.سخت افزار یکسان با n550jk با قیمت 800 هزار تومان کمتر .من که واقعا راضی ام ازش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH