آیا تایپ کردن در ساعت‌های هوشمند آسان‌تر خواهد شد؟

ساعت‌های هوشمند روزانه با استقبال بیشتری رو به رو می‌شوند و در این میان نیز کمپانی‌های مختلف در کنار سایر ابزار‌های خود، اقدام به تولید ساعت هوشمند نیز کرده‌اند که در کنار سایر محصولات حس رقابتی جالب القا می‌شود و اکنون مورد توجه زیاد کاربران نیز قرار گرفته است.

61-researchersd

شاید استفاده از اسمارت فون‌ها بسیار ساده باشد اما در واقع استفاده از تمام قابلیت‌های یک ساعت هوشمند چندان هم که باید ساده نیست. در این امر صفحه نمایش کوچک این نوع محصولات هستند که باعث می‌شود انگشت کاربر بخش زیادی از صفحه نمایش را به خود اختصاص دهد و دیگر کاربر نتواند خیلی دقیق بر روی دکمه‌های کوچک تمرکز کند و این موضوع بیشتر در خصوص کیبورد و تایپ کردن صادق است. زیرا دکمه‌ها بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند و کاربر نمی‌تواند دقیق بر روی یک دکمه خاص تمرکز کند و متنی طولانی را تایپ نماید.

60-researchersd

حال گویا خود برنامه نویسان نیز به این موضوع پی برده‌اند و تصمیم دارند که برای این موضوع یک راه حلی را پیدا کنند و از طریق نرم افزاری بتوانند در خصوص این امر به کاربران یاری دهند.

59-researchersd

شیوه کار این نوع از کیبورد‌های جدید بدین صورت است که در حین لمس دکمه، زوم شده آن نیز در بالا به صورت بزرگ نمایش داده می‌شود و کاربران از طریق آن می‌توانند اگر دکمه مورد نظر آن چیزی نبود که می‌خواستند کمی انگشت خود را به سمتی حرکت دهد تا دکمه دیگر نمایش داده شود و بدین صورت تایپ کردن سریع و آسان‌تر باشد. گفتنی است که این نوع کیبورد ZShift نامیده می‌شود.

58-researchersd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH