ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ احتمالا با گلکسی نوت ۵ معرفی می‌شود

samsung-logo-4-640x387

در طی چند ماه گذشته، شایعاتی به گوش می‌رسید که اعلام می‌داشت سامسونگ درحال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی است که صفحه نمایش آن گرد است. البته در طی کنفرانس جهانی موبایل امسال یعنی MWC 2015 هنگامی که این غول کره‌ای از پرچمداران جدیدش رونمایی کرد، شاهد معرفی ساعت یاد شده نبودیم. گفته می‌شود که نام ساعت مورد بحث احتمالا Gear A خواهد بود و بسیاری انتظار دارد در ماه تابستان شاهد عرضه آن از جانب سامسونگ باشیم.

شرکت کره‌ای سامسونگ پیش از این گفته بود که در حال صرف وقت قابل توجهی بر روی این دستگاه است تا اطمینان حاصل کند که نتیجه نهایی یک ساعت هوشمند بی‌نقص خواهد بود. بخصوص برای کاربران مختلف که چه بخواهند و چه نه (!) Gear A یک بی‌نقص به تمام معنا باشد.

شرکت مورد بحث برنامه زمانی مشخصی را برای معرفی این ساعت به بازارهای جهانی اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد در نیمه اول سال ۲۰۱۵ شاهد معرفی آن باشیم. گزارشی دیگر منتشر شده که بر این باور است، سامسونگ این محصول را تا نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی نخواهد کرد.

آن‌طور که پیداست سامسونگ در حال آماده سازی نسل جدید فبلت محبوب خود یعنی گلکسی نوت ۵ است که انتظار داریم در نمایشگاه IFA 2015 شاهد معرفی آن از جانب این غول کره‌ای باشیم.

باید در نظر داشت که اخبار و شایعات یاد شده از جانب منابعی منتشر شده که رسمی نیستند و امکان دارد با آنچه برنامه واقعی سامسونگ است، کمی تفاوت داشته باشد. سامسونگ به صورت رسمی هنوز هیچ سخنی در مورد زمان معرفی Gear A اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH