Elife E8 با صفحه نمایش QHD و سنسور اثر انگشت در راه است!

Gionee Elife E7 در سال 2013 معرفی شد که فبلتی مناسب و دوست داشتنی بود و اکنون نیز گفته می‌شود که نسل جدید این محصول با نام Elife E8 در راه است و این ادعا توسط وب‌سایت چینی TENAA نیز تایید شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده نسل جدید این محصول با بهبود‌های زیادی همراه خواهد بود که صفحه نمایش 6 اینچی آن توانسته بر صفحه نمایش 5.5 اینچی نسل قبلی خود غلبه کند و در مقابل وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را نیز ارایه دهد که بر اساس گزارش‌ها پنل آن نیز AMOLED خواهد بود.

TENNA مشخصات چیپست این محصول را منتشر نکرده است اما گفته می‌شود که این محصول از پردازنده هشته هسته‌ای استفاده خواهد کرد که فرکانس کاری هر هسته نیز 2 گیگاهرتز است. اما از آن جایی که Elife E7 از پردازنده اسنپ دراگون 800 استفاده می‌کند پس با این اوصاف انتظار می‌رود که Elife E8 از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده کند.

Gionee-Elife-E8-2

از لحاظ ذخیره سازی این محصول 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت حافظه جانبی نیز برای کاربر وجود دارد. اما نکته دوست داشتنی در خصوص این محصول سنسور اثر انگشت آن است که همانند اسند Mate 7 در بخش زیرین دوربین قرار گرفته است. اما نکته ناخوش آیند دوربین 8 مگاپیکسلی این محصول است که نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی نسل قبل خود کمی عجیب به‌نظر می‌رسد و در واقع حضور چنین سنسوری در بخش جلویی دستگاه به عنوان دوربین سلفی مناسب‌تر است.

Gionee-Elife-E8-3

این محصول از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و اندازه کلی دستگاه نیز 164 در 82.3 در 9.6 میلی متر است که وزنی 207 گرمی را تشکیل می‌دهد. در بطن این محصول یک باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که نسبت به باتری رقیب خود که اسند Mate 7 نام دارد ضعیف‌تر است. زیرا نماینده هواوی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در بطن خود جای داده است که با این وجود بدنه باریک‌تر و سبک‌تر نیز دارد.

Gionee-Elife-E8-1

با وجود انتشار این مشخصات،‌ فعلا اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت Elife E8 منتشر نشده است ولی به احتمال زیادی در طول هفته‌های آینده شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

Gionee-Elife-E8-4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH