عکس دوران نوجوانی و بیوگرافی 13 تن از مدیران غول‌های فن‌آوری

همیشه دیدن عکس‌های جوانی مشاهیر برایمان جالب است، از آنجایی که سایت ما در زمینه فن‌آوری فعالیت دارد، تصمیم گرفتیم که برایتان عکس 13 تن از مدیران غول‌های این دنیا از زمان نوجوانی و در برخی از موارد جوانی تا الان را قرار دهیم.

مدیر عامل سابق اپل، استیو جابز راهنمایی و دبیرستانش را در کوپرتینو، ایالت کالیفرنیا گذراند و همان جا با استیو وزنیک آشنا شد. عشق و علاقه آن‌ها به کامپیوتر باعث شد که بعدها در سال 1976 شرکت اپل ایجاد شود.

steve

یکی از موسسان اپل به نام استیو وزنیک در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا بدنیا آمده است. زمانی که در HP کار می‌کرد، با استیو جابز آشنا شد که یک پسر دبیرستانی بود و تابستانها برای HP کار می‌کرد. این دو با هم آشنا شدند و باقی داستان را هم که خودتان می‌دانید.

apple-co-founder-steve-wozniak

بیل گیتس بزرگ شده سیاتل واشنگتن بود و همان جا دوران ابتدایی‌اش را در یک مدرسه معتبر با نام لیک ساید گذراند. او به دانشگاه هاروارد رفت و سال 1975 مایکروسافت را تاسیس کرد.

microsoft-co-founder-bill-gates

اریک اشمیت ریاست اجرایی شرکت گوگل، بزرگ شده ویرجینیاست و به دبیرستان یورک تاون رفته است.

google-executive-chairman-eric-schmidt-

مدیر عامل اپل تیم کوک، بزرگ شده موبایل در آلاباماست و به دبیرستان رابرتزدیل رفته است. پس از تحصیل در دانشگاه‌های آبرن و دوک و 13 سال کار در IBM او در سال 1998 به اپل پیوست.

apple-ceo-tim-cook

مدیر عامل پیشین مایکروسافت، استیو بالمر متولد دیترویت است و در میشیگان بزرگ شده است. او در بخش ریاضیات آزمون SAT نمره بسیار خوبی را کسب کرد و در حال حاضر مالک لوس آنجلس کلیپرز است.

former-microsoft-ceo-steve-ballmer

یکی از موسسان گوگل، سرگی برین متولد مسکو است و از شش سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرده است. او در مریلند به مدرسه رفت و در ریاضیات عالی بود. پیش از آنکه سال 1998 با لری پیج گوگل را تاسیس کنند، به دانشگاه‌های مریلند و استنفورد رفته است.

google-co-founder-sergey-brin

مدیر عامل آمازون جف بزوس متولد آلبوکرکی واقع در نیو مکزیکو است، اما دوران دبیرستانش را در  فلوریدا گذرانده است، پس از آن به دانشگاه‌های فلوریدا و پرینستون رفته و سال 1994 آمازون را تاسیس کرده است.

amazon-ceo-jeff-bezos

از موسسان گوگل، لری پیج بزرگ شده میشیگان بوده و به مدرسه‌های مانتسوری و ایست لنسینگ رفته است. در دانشگاه میشیگان او مهندسی و در دانشگاه استنفورد علوم کامپیوتر خوانده است.

google-co-founder

مارک کوبان، کار آفرین و میلیاردر بزرگ شده پنسیلوانیاست و در دانشگاه پیتزبرگ تحصیل کرده است. او پس از یک سال دانشگاه پیتزبرگ را رها کرد و به دانشگاه ایندیانا می‌رود و پس از آن به تگزاس رفته و اولین کمپانی‌اش با نام میکروسولوشن را به قیمت 6 میلیون دلار سال 1990 به‌فروش می‌رساند.

billionaire-entrepreneur-mark-cuban

مدیر عامل و موسس شرکت دل، مایکا دل بزرگ شده هیوستون است. او در دانشگاه تگزاس تحصیل کرده و در همان جا به فروش سخت‌افزار کامپیوتری مشغول بود و سال 1984 شرکت کامپیوتری دل را تاسیس کرد.

dell

دیوید فیلو از موسسان یاهو، متولد ویسکانسین است، ولی در لوئیزیانا بزرگ شده است. او علوم کامپیوتر را در دانشگاه تولان خوانده و پس از آن وارد دانشگاه استنفورد شده است. او یاهو را سال 1994 تاسیس کرد.

yahoo-co-founder-david-filo

از موسسان یاهو و مدیر عامل پیشین این شرکت، جری یانگ متولد تایوان بوده ولی زمانی که 10 ساله بود به سن خوزه مهاجرت می‌کند. زمانی که مشغول تحصیل در استنفورد بود با فیلو آشنا شده و پس از آن، این دو یاهو را تاسیس می‌کنند.

yahoo-co-founder-and-former-ceo-jerry-yang

1 در مورد “عکس دوران نوجوانی و بیوگرافی 13 تن از مدیران غول‌های فن‌آوری”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH