چگونه از طریق گوگل به گوشی خود از راه دور دستور دهید!

کاربران از طریق دستیار صوتی کمپانی گوگل که گوگل ناو نامیده می‌شود، می‌توانند اقدامات بسیار زیادی را انجام دهند که از این میان می‌توان به تنظیم ساعت و یا نوشتن یک یادداشت اشاره کرد. اکنون کمپانی گوگل قابلیتی را در سرویس جستجوی خود قرار داده که کاربران با ورود به Google.com می‌توانند با ارایه برخی دستور‌ها از طریق کامپیوتر اقداماتی را بر روی اسمارت فون انجام دهند. برای مثال اگر شما در محل کار هستد و می‌خواهید یک قرار ملاقات را در اسمارت فون خود که نزدیک شما نیست ذخیره کنید، می‌توانید از همین طریق وارد عمل شوید و یا زمانی که اسمارت فون شما در اتاق دیگر به شارژر متصل شده است و شما در حال کار با کامپیوتر خود هستید، می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

google-now

التبه فعلا این دستورات که از طریق خود گوگل در دسترس هستند تنها محدود به سه دستور است، در ادامه با این دستورات آشنا شوید:

Set an alarm

Set-an-alarm

از طریق این دستور شما می‌توانید هشدار گوشی خود را برای یک ساعت خاص تنظیم کنید تا در آن زمان صدای هشدار توسط گوشی پخش شود (البته همان طور که گفته شده این اقدام نیز بدون نیاز به گوشی انجام خواهد شد).

Set/make a note

Set-make-a-note

همانند قابلیت تنظیم هشدار،‌ از طریق این ویژگی نیز شما می‌توانید یادداشتی را در اسمارت فون خود ذخیره کنید.

Set a reminder

Set-a-reminder

از طریق قابلیت Set a reminder نیز کاربر می‌تواند بدون نیاز به اسمارت فون خود یک یادآورد را ذخیره و تنظیم کند. البته امکان نوشتن این دستور به‌صورت کامل نیز وجود دارد مثلا اگر شما بنویسید set a reminder to pay car insurance on June 1، سیستم به‌صورت خودکار دستور شما را تشخیص می‌دهد. البته چندی پیش نیز این کمپانی قابلیت دیگری را در سیستم جستجوی خود قرار داده بود که کاربران از طریق آن می‌توانستند گوشی گم شده خود را پیدا کنند.

شما چگونه از این دستورات صوتی استفاده می‌کنید؟

2 در مورد “چگونه از طریق گوگل به گوشی خود از راه دور دستور دهید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH