با قابلیت‌های جدید نسخه اندروید گوگل مپس آشنا شوید!

سرویس نقشه کمپانی گوگل با نام گوگل مپس یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برنامه‌هایی است که در زمینه موقعیت‌یابی، توسعه یافته است و تیم طراحی آن نیز همیشه در تلاش هستند تا قابلیت‌هایش را افزایش دهند. حال نیز نسخه اندروید گوگل مپس یک به‌روز رسانی جدید دریافت کرده است که نسخه 9.8 نامیده می‌شود و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال تصمیم داریم که در کنار شما به شناسایی این ویژگی‌های جدید به پردازیم، پس همراه ما باشید.

3-new-features-in-Google-Maps-9

قرار دادن چندین تصویر به صورت همزمان

Batch-upload-photos

پیش از این نسخه اگر کاربران می‌خواستند که چندین تصویر را به نقشه اضافه کنند، می‌بایست وارد گالری تصاویر خود می‌شدند و تصاویر مورد نظر را تک تک انتخاب و ذخیره می‌کردند و امکان ارسال آن‌ها به‌صورت همزمان وجود نداشت اما اکنون در نسخه جدید چنین قابلیتی وجود دارد و کاربر می‌تواند با لمس دکمه منو در سمت راست، قسمت بالای صفحه، گزینه Add photo را انتخاب کند و سپس تمامی تصاویری که می‌خواهد علامت گذاری کند را انتخاب کرده و به اشتراک بگذارد و مشکلی در خصوص ارسال تک تک یا یکجا وجود ندارد.

مخفی کردن اطلاعات شخصی از نقشه

Hide-personal-information-on-locations

برای مثال شما تصمیم دارید یک وعده شام در رستوران مورد علاقه خود داشته باشید و به این دلیل اطلاعات مورد نیاز خود را در محل رستوران بر روی نقشه وارد کرده‌اید ولی دوست ندارید که سایر افراد نیز بتوانند از طریق گوشی شما آن اطلاعات را مشاهده کنند. مخفی کردن اطلاعات در نسخه جدید کار ساده‌ای است. وارد رویداد مورد نظر شوید، دکمه سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب نمایید و سپس Hide را لمس کنید.

اطلاع سریع از رویداد‌ها

New-search-phrases-for-events

در نسخه جدید، گوگل سعی کرده است که کاربر بتواند بسیار سریع به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابد و به همین دلیل اکنون وی می‌تواند با نوشتن یا گفتن برخی جمله‌های کوتاه به رویداد‌های خود دسترسی داشته باشد. این جمله‌ها بدین شرح هستند:

  • My flights (پرواز‌های من)
  • My reservations (رزرو‌های من)
  • My hotels (هتل‌های رزرو شده من)
  • My events (رویداد‌های من، نمایش تمامی رویداد‌های پیش رو)

همان طور که مطالعه کردید در نسخه جدید گوگل مپس، کاربران می‌توانند تجربه کاربری متفاوتی را لمس کنند که نتیجه تمامی آن‌ها راحت‌تر و بهتر شدن کار‌هاست. اگر شما می‌خواهید آخرین نسخه گوگل مپس را بر روی اسمارت فون خود نصب کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

لینک دانلود (اندروید)

1 در مورد “با قابلیت‌های جدید نسخه اندروید گوگل مپس آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH