نکاتی که در رابطه با بازی فیفا ۱۶ باید بدانید

تاریخ رونمایی از فیفا 16 هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌ است ولی همواره با فرا رسیدن بهار و تابستان زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه این عنوان شنیده می‌شود و می‌توان منتظر پیش نمایش این بازی در نمایشگاه E3 بود. شایعات و اخبار منتشر شده خبر از نسخه‌ای عالی از این بازی را می‌دهند که در این مقاله به بررسی تغییرات عمده این بازی خواهیم پرداخت.

FIFA-16-Release-3-720x405

اولین تغییر وجود بخش داستانی است (story mode)، در این بخش کاربر در نقش یک بازیکن فوتبال قرار می‌گیرد و با تمرین‌ها و تلاش و برنامه ریزی مناسب سعی می‌کند به بالاترین رده باشگاهی دست پیدا کنند. این بخش دست‌خوش تغییراتی شده تا کاربر بتواند به راحتی به بخش‌های مختلف ساخت یک بازیکن از پایه بپردازد و تجربه متفاوتی از تعامل با بازی به کاربران دست دهد همانند چیزی که قبلا در  NBA 2k15 دیده بودیم.

فیفا 15 تجربه دلچسبی از بازی تیمی به کاربران ارایه می‌داد و بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشت و حالا خبر می‌رسد که ممکن است که فیفا 16 یک آپدیت بزرگ برای این عنوان باشد. طبق گفته پیتر مور(Peter Moor) برای توسعه این نسخه از فیفا دو گروه مشغول به کار هستند که بخش عمده آن مربوط به هسته اصلی بازی است که حدود صد نفر در حال کار بر روی آن هستند، این گفته بدین معنا است که حدود یکسال است که تیمی صد نفره در حال کار برای ایجاد تغییرات بسیار زیادی در هسته اصلی بازی هستند و می‌توان روی تغییرات بسیار زیاد این عنوان حساب باز کرد.

هر ساله گیم بازان زیادی را می‌بینیم که می‌خواهند یک عنوان را قبل از خرید آن به طور آزمایشی بازی کنند، حال امید آن می‌رود که این اتفاق برای فیفا بیفتد. سال گذشته EA نسخه بتا برای فیفا عرضه کرد و کاربران قادر بودند تا 5 روز از این عنوان استفاده کنند و 6 ساعت از گیم پلی واقعی این عنوان استفاده کنند. هر چند این کار برای کاربران ایرانی تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

می‌دانیم که فیفا 16 برای کامپیوترهای شخصی، PS4 ،PS3 ،Xbox One و Xbox 360 عرضه خواهد شد و خبری از ارایه آن برای کنسول‌های Wii U  نیست. به نظر می‌رسد همانند سال قبل شاهد عنوان‌هایی چون FIFA Ultimate Team برای فیفا 16 نیز باشیم.

2 در مورد “نکاتی که در رابطه با بازی فیفا ۱۶ باید بدانید”

  1. وای FIFA 15 که حرف نداشت حالا ببینیم 16 چی میشه

    اونایی که میگن pes 13 واز این جور حرفا فوتبال واقعی

    بلد نیستن

    FIFA 15= زندگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH