از طریق این اپلیکیشن‌ها به تناسب اندام مورد نظر خود برسید!

اسمارت فون‌های امروزی وارد تمامی بخش‌های زندگی ما شده‌اند و تقریبا در هر زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنیم و شاید زندگی بدون آن‌ها مشکل باشد. روزی تلفن‌های همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را برعهده داشتند اما اکنون این اسمارت فون‌ها حتی می‌توانند شرایط ورزشی ما را نیز بسنجند و ما را به ورزش کردن ترغیب کنند. در این مقاله تصمیم داریم با 6 اپلیکیشنی آشنا شویم که برای ورزش طراحی شده‌اند اما بیشتر تمرکز آن‌ها بر روی افرادی بوده که تازه دارند شروع به ورزش می‌کنند و در واقع چندان هم اپلیکیشن‌های سخت گیری نیستند. پس همراه ما باشید:

running

Zombies, Run! 5K Training

Zombies-Run-5K-Training

شاید بتوان گفت که این اپلیکیشن در واقع ترکیبی است از بازی و ورزش که از طریق آن کاربر هم می‌تواند ورزش کند و کاهش وزن دهد و هم سرگرم باشد. این اپلیکیشن بر روی دویدن 5 کیلومتری تمرکز دارد و کاربرانش را به این کار وا می‌دارد.

لینک دانلود: اندروید، iOS (قیمت: 1.99 دلار)

5K Runner

5K-Runner

شیوه کار این اپلیکیشن نیز شباهت زیادی به Zombies دارد اما در آن اپلیکیشن به‌صورت صوتی اعلام می‌کند که چه زمانی می‌بایست بدوید و چه زمانی می‌بایست راه بروید، از طریق این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود تا روزانه 30 دقیقه و 3 بار در هفته در طول 2 ماه ورزش کنید و به تناسب اندام مورد نظر برسید. البته تمرکز این اپلیکیشن نیز بر روی دویدن 5 کیلومتری است. نکته دوست داشتنی در خصوص این اپلیکیشن رایگان و بدون تبلیغات بودن آن است.

لینک دانلود: iOS (قیمت: رایگان)

5K101

5K101

شاید بتوان گفت که اپلیکیشن 5K101 کمی جدی‌تر از سایر برنامه‌ها است. زیرا از طریق GPS محل کاربر را کنترل می‌کند تا از حرکت کاربر مطمئن باشد.

لینک دانلود: اندروید (قیمت: 4.99 دلار)، iOS (قیمت: 2.99 دلار)

Couch to 5K

Couch-to-5K

این اپلیکیشن نیز همانند بیشتر اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله بر روی دویدن 5 کیلومتر تمرکز دارد که امکان انتخاب از بین 4 صدا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و قابلیت پیگیری کاربر از طریق GPS را نیز دارد.

لینک دانلود: اندروید، iOS (قیمت: 1.99 دلار)

Map My Run

Map-My-Run

این اپلیکشن به کاربر امکان مشاهده مسیر ورزش خود را می‌دهد و کاربر می‌تواند با مشاهده آن ورزش‌های آتی خود را بهتر از گذشته سازد و روند هر روز بهتر از دیروز را پیش بگیرد.

لینک دانلود: اندروید، iOS (قیمت: رایگان)

Runmeter

Runmeter

این اپلیکیشن ویژگی‌های زیادی از ورزش کردن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که افراد از طریق آن می‌توانند به اسکی بروند و یا دوچرخه سواری و پیاده روی کنند. در این میان‌ برنامه‌های دویدن 5 و 10 کیلومتری نیز وجود دارد؛ شرایط ورزشی مورد علاقه شما در این اپلیکیشن نیست؟ مشکلی وجود ندارد، خودتان دست به کار شوید و از طریق بخش موجود تنظیمات دلخواه را اعمال نمایید.

لینک دانلود: iOS (قیمت: رایگان)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH