ویندوز ۱۰ نسخه RTM برای تمامی کاربران WindowsInsider رایگان خواهد بود

windows-10-biometric-log-in-640x359تابستان به سرعت زیادی در حال نزدیک شدن است و ما خود را برای نسل جدید ویندوز آماده می‌کنیم. اکنون ماه‌ها است که میلیون‌ها کاربر اقدام به تست و بررسی نسخه‌های آزمایشی ویندوز می‌نمایند که برای این منظور در برنامه‌ای مخصوص که از جانب مایکروسافت تعیین شده بنام WindowsInsider عضو شده‌اند. طی این برنامه، اجازه دسترسی به نسخه‌های آزمایشی و ساخت‌های جدید ویندوز ۱۰ به افراد شرکت کننده داده شده. خبر خوب برای حدود ۴ میلیون کاربر ویندوز اینسایدر این است که مایکروسافت قرار است ویندوز ۱۰ نسخه RTM را به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار دهد.

این خبر توسط یکی از افراد مسئول در برنامه WindowsInsider بنام آقای Gabriel Aul تایید شده. بروزرسانی Windows 10 RTM برای تمامی افرادی که در ویندوز اینسایدر شرکت کرده و نسخه‌های پیش‌نمایش را نصب کرده‌اند، به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

Gabriel Aul در جواب سوالی که در همین رابطه از وی شده بود تنها یک پاسخ کوتاه داد: «بله». سوال نیز این بود: آیا افراد شرکت کننده در برنامه WindowsInsider که نسخه‌های آزمایشی را نصب کرده‌اند، بروزرسانی Windows 10 RTM را رایگان دریافت می‌کنند؟

اگر نمی‌دانید نسخه RTM چیست، باید خدمتتان بگوییم این نسخه آخرین ساخت از ویندوز خواهد بود پیش از آنکه مایکروسافت بخواهد به صورت رسمی اقدام به انتشار آن در بازارها نماید.

با این اقدام مایکروسافت، افرادی که در برنامه یاد شده شرکت کرده بودند اکنون بیش از پیش تشویق می‌شوند تا اقدام به نصب نسخه‌های پیش‌نمایش کرده و قابلیت‌ها و امکانات جدید را بررسی و مشکلات آن‌ها را کشف کرده و به این شرکت گزارش کنند.

1 در مورد “ویندوز ۱۰ نسخه RTM برای تمامی کاربران WindowsInsider رایگان خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH