Vivo در حال ساخت نازک‌ترین اسمارت فون جهان است!

وب‌سایت TENNA در طول این چند روز پرکار بوده است و اطلاعات اسمارت فون‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار داده و اکنون نیز خبری منتشر شده که گفته می‌شود به زودی نازک‌ترین اسمارت فون جهان را کمپانی Vivo با نام  X5Max s معرفی خواهد کرد. این محصول که ضخامتی در حدود 4.75 میلی متر خواهد داشت قادر خواهد بود تا یک باتری 4150 میلی‌آمپر ساعتی را در بطن خود جای دهد که عالی به‌نظر می‌رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید X5Max ضخامتی در حدود 7.29 میلی متر داشت و از یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

Vivo-X5Max-s-is-certified-by-TENAA

طراحی این محصول شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود دارد و یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بر روی آن سوار شده است و قدرت این محصول فوق باریک را نیز یک پردازنده 8 هسته‌ای تامین خواهد کرد که مدیاتک MT6752 است و 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایتی خواهد بود که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت نیز وجود دارد.

Vivo-X5Max-s-is-certified-by-TENAA-(2)

دوربین پشتی و جلویی این محصول به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی هستند که گفته می‌شود دستگاه از شبکه 4G LTE و دو سیمکارت پشتیبانی خواهد کرد.

Vivo-X5Max-s-is-certified-by-TENAA-(3)

گویا کمپانی Vivo تصمیم دارد همچنان رکورد ثبت کند، زیرا چندی پیش نیز اخباری در خصوص X5Pro منتشر شد که گفته می‌شد یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. اما هرچه که باشد اگر این کمپانی X5Max s را با ضخامت 4.75 میلی متری و باتری 4150 میلی‌آمپر ساعتی معرفی کند بدون شک یکی از جالب‌ترین محصولات بازار خواهد بود.

Vivo-X5Max-s-is-certified-by-TENAA-(1)

2 در مورد “Vivo در حال ساخت نازک‌ترین اسمارت فون جهان است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH