اپ‌رسان: Swift Remote اپلیکیشنی برای کنترل از راه دور رایانه با گوشی‌های اندرویدی

از بین تمامی کاربردهای مختلفی که امروزه از تلفن‌های هوشمند انتظار دارید، احتمالا تبدیل این دستگاه‌ها به ابزاری برای کنترل راه دور رایانه کمتر به ذهنتان آمده. حالا و به لطف وجود اپلیکیشنی به نام Swift Remote چنین کاری امکان‌پذیر شده و این اپلیکیشن کارش را بخوبی انجام می‌دهد. Swift Remote از طریق شبکه‌های بی‌سیم وای‌فای با اپلیکیشنی که بر روی رایانه‌ شما باید نصب شود، اتصال برقرار می‌کند و سپس یک رابط کاربری ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد که انجام وظایف مختلف را براحتی امکان‌پذیر می‌کند. یکی از بهترین و احتمالا پرکاربردترین کارهایی که می‌توان با اپلیکیشن یاد شده انجام داد، ارسال فایل است که باعث شده انتقال فایل‌ها بین اندروید و رایانه‌ها بسیار خوب صورت گیرد. در بخشی دیگر نیز شما امکاناتی برای کنترل از راه دور در اختیار دارید که شامل برخی کنترل‌های مرتبط با ویندوز هستند. از جمله این کنترل‌ها می‌توان به بخش مدیاپلیر ویندوز، کنترل ماوس و انجام دستورات سفارشی اشاره کرد.

۲ در بخش کنترل‌های ویندوز، شما گزینه‌های دیگری نیز در اختیار خواهید داشت که با آن‌ها می‌توانید رایانه را به حالت خواب برده، آن را خاموش و یا ری‌‌استارت کنید. همچنین امکان ثبت یک زمان‌سنج برای تعیین ساعت خاموش شدن خودکار وجود دارد. دیگر بخش‌های قابل کنترل توسط اپلیکیشن یاد شده قابلیت تنظیم روشنایی و بلندی صدا، قفل یا خروج از اکانت کاربران ویندوز و نیز بخش LAB هستند. در بخش کنترل مدیا‌پلیر ویندوز می‌توانید به حالت مدیاپلیر محبوب کلاسیک تمامی کارهایی که فکرش را می‌کنید به صورت راه دور انجام دهید. از جمله این موارد می‌توان به پخش فایل‌های مختلف، پخش تصادفی فایل‌ها، جلو و عقب زدن آهنگ‌ها و … اشاره کرد.

Swift-Remote-imagesبخش کنترل ماوس باعث می‌شود صفحه نمایش دستگاه اندرویدی شما به تاچ‌پد بزرگی مبدل شود که از طریق آن می‌توانید مانند یک لپ‌تاپ، ماوس را در اختیار بگیرید. کلیک چپ و راست و نیز اسکرول هم در این حالت شبیه سازی شده‌اند و هر کدام در مناسب‌ترین جای ممکن قرار گرفته‌اند. امکان انجام دستورات سفارشی هم از طریق بخش CMD با NirCmd وجود دارد.

علاوه بر امکانات و ویژگی‌های یاد شده، Swift Remote به شما اجازه اتصال چندین دستگاه را به اپلیکیشن‌ ویندوزی خود می‌دهد و از این طریق قادر خواهید بود پیام‌هایی را بین دستگاه‌ها و دسکتاپ ارسال کنید. اپلیکیشن مورد بحث بسیار کاربردی بوده و بخوبی پشتیبانی می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌های آن نیز رایگان بودنش است و می‌توانید هم اکنون از فروشگاه پلی استور گوگل، این اپ را دانلود کرده و از امکاناتش نهایت استفاده را ببرید.

bazar-logo

2 در مورد “اپ‌رسان: Swift Remote اپلیکیشنی برای کنترل از راه دور رایانه با گوشی‌های اندرویدی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH