نسل بعدی سامسونگ Gear یک ساعت هوشمند گرد خواهد بود

سامسونگ کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) را برای ساعت هوشمند بعدی خود در دسترس قرار داده است. این کیت به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا برنامه‌های خود را تا زمانی که این ساعت هوشمند عرضه شود آماده کنند، اما برخلاف میل سازندگان باعث کشف برخی از ویژگی‌های دستگاه‌ها نیز می‌گردد.

Gear-A-pics-w782

با توجه به اطلاعات به دست آمده گجت پوشیدنی بعدی سامسونگ یک ساعت هوشمند گرد خواهد بود و این شرکت در حال‌حاضر آن را تأیید کرده است. با توجه به شایعات گذشته، این ساعت بانام گیر (Gear) به فروش خواهد رسید، هرچند سامسونگ از آن تنها به‌عنوان “گیر بعدی” یاد می‌کند همچنین کد داخلی آن Orbis است.

samsung gear

این‌طور که در مستندات SDK مشخص است، گیر همراه با صفحه‌نمایش لمسی ۱.۶۵ اینچی با رزولیشن ۳۶۰ در ۳۶۰ و با تراکم پیکسل ۳۰۵ PPI همراه خواهد بود و به این معنی است که صفحه‌نمایش آن بیشترین تراکم پیکسلی را دارد که تاکنون در یک ساعت هوشمند استفاده‌ شده است. این ساعت اسپورت قرار است با یک صفحه گود و گرد در یک قاب فلزی و همراه تاج‌های (اهرم تنظیم) فلزی باشد.

samsung gear

همان‌طور که در دو تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گودی برای کنترل اقدامات در این ساعت هوشمند استفاده می‌شود و شما قادر خواهید بود تا از طریق آن لیست را حرکت دهید و همچنین برای زوم کردن عکس‌ها استفاده کنید. 

گیر از امکاناتی مثل وای فای، جی‌پی‌اس، و همچنین بلوتوث برخوردار است. سنسورهای آن‌هم شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب، سنسور فشار و سنسور مغناطیسی می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، این ساعت به شما امکان مدیریت اعلان‌ها، را نیز خواهد داد همچنین با اتصال به هدست بلوتوث به شما امکان استفاده از آن برای انجام تماس را هم می‌دهد.

1 در مورد “نسل بعدی سامسونگ Gear یک ساعت هوشمند گرد خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH