آیا اپل قصد خرید بلک‌بری را دارد؟

در طول سال‌های گذشته شایعاتی منتشر شد که حکایت از این داشت که چشم کمپانی‌هایی نظیر مایکروسافت، لنوو و سامسونگ به دنبال کمپانی صاحب نام بلک‌بری است ولی تاکنون هیچ کدام یک از این شرکت‌ها اقدام به خریداری این شرکت نکردند و این شایعه در حد یک پیشنهاد باقی مانده است. اما حال بر اساس گزارش یاهو Fanace اپل تصمیم دارد چنین اقدامی را انجام دهد و این شرکت کانادایی را در زیر چتر خود بگیرد.

apple_logo

البته یاهو نیز این شایعه را تایید نکرده است و سعی کرده تا از تایید یا رد آن عبور کند و پاسخ این سوال را به آینده موکول سازد. البته شاید اقدام اپل در خصوص خریداری این کمپانی بیشتر به پتنت‌هایی بازگردد که بلک‌بری تاکنون توانسته ثبت کند و شاید چیزی در حدود هزار پتنت در حال حاضر توسط بلک‌بری ثبت شده است. البته این نکته نیز قابل تامل است که تاکنون اپل به خاطر پتنت‌های یک شرکت اقدام به خریداری آن نکرده است و همیشه سعی داشته تا تکنولوژی‌ها را به سوی خود بکشاند که دستیار صوتی سیری و سرویس نقشه اپل از این نوع بودند.

البته شاید این خبر نیز همانند اخبار گذشته در خصوص خریداری بلک‌بری تنها در حد یک شایعه باشد و انتشار دهندگان این شایعه تصمیم داشته‌اند که با نشان دادن اهمیت بلک‌بری به اپل ارزش سهام آن را بالا ببرند که در واقع موفق نیز بوده‌اند. زیرا در حال حاضر سهام این شرکت 6 درصد افزایش داشته است.

1 در مورد “آیا اپل قصد خرید بلک‌بری را دارد؟”

  1. اپل تا بخردش فوری فروش بلک بری چهار برابر میشه
    اونقدر ادم ….هست که به خاطر اسم اپل 1میلیون پول اضافی میده درحالی که گرونترین گوشی اپل 900میارزه.
    ناراحت نشین فقط نظرمو گفتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH