مجله Consumer Reports: گلکسی S5 بهتر از گلکسی S6 است!

گلکسی S6 بهترین و آخرین محصول سامسونگ است (البته از دیدگاه خود کمپانی) که نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های زیادی را به چشم دیده است. گلکسی S6 محصولی است که نهایتا بعد از چندین نسل توانست سیاست سامسونگ در طراحی را تغییر دهد ولی گویا بهترین بودن این محصول برای همه ثابت نشده است و برخی نسخه قبلی را بیشتر از پرچم‌دار فعلی دوست دارند.

Samsung-Galaxy-S5-Is-the-Better-Choice-Not-the-Galaxy-S6-Says-Consumer-Reports-481011-2

مجله Consumer Reports اخیرا گزارشی را منتشر کرده است که مدعی شده گلکسی S5 بهتر از گلکسی S6 است. اما چرا؟

گلکسی S6 از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 استفاده می‌کند که 64 بیتی است و صفحه نمایشی با وضوح QHD نیز بر آن قرار گرفته است. این مجله بر این باور است که با وجود ارتقا‌های انجام شده در نسخه جدید اما برخی از قابلیت‌های اصلی گلکسی S5 در گلکسی S6 به فراموشی سپرده شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، باتری قابل تعویض و شیار کارت حافظه اشاره کرد.

نکته مهم دیگر طول عمر باتری است که گلکسی S5 عملکرد بهتری از گلکسی S6 دارد. البته نباید نادیده گرفت که پرچم‌دار فعلی این شرکت از فناوری شارژ سریع Qi استفاده می‌کند و امکان شارژ دستگاه به‌صورت بی‌سیم نیز وجود دارد. علاوه بر نکات ذکر شده، این گزارش حکایت از شباهت زیاد گلکسی S6 به آی‌فون 6 دارد و مدعی شده که سامسونگ هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ درونی سعی کرده که محصول خود را شبیه به آی‌فون 6 تولید کند.

Consumer Reports بر این باور است که قرار ندادن شیار کارت حافظه و باتری غیر قابل تعویض می‌تواند کاربران را به سوی سایر کمپانی‌ها بکشاند (البته گویا فراموش کرده که اغلب پرچم‌داران فعلی باتری قابل تعویض ندارند) و از دیدگاه وی ال‌جی G4 گزینه مناسبی برای کاربران است.

نظر شما در این خصوص چیست، آیا وجود باتری غیر قابل تعویض و فقدان کارت حافظه جانبی می‌تواند دلیلی دندان شکنی برای بهتر بودن گلکسی S5 باشد؟ البته ما نیز چندان از فقدان قابلیت ضد آب بودن در این محصول خشنود نیستیم.

7 در مورد “مجله Consumer Reports: گلکسی S5 بهتر از گلکسی S6 است!”

  1. آقا یکی به من بگه s5 duosکه دوربین عقبش16مگاپیکسل هست چرا تو عکس گرفتن اینقدر کیفیتش پایینه؟!برام سوال شده اگه کسی میدونه به ایمیلم بفرسته ممنون میشم.

  2. من واقعا نمیدونم یکی تو سامسونگ نیست که یه ایده جدیدی به ذهنش بیاد ماشالا همه گوشی هاش که یا شبیه همه یا حاصل تقلید از یه برند دیگست یکیش همین s6 که از روی آیفون 6 ساختنش. ولی خب این طرح خمیده بودن صفحه یه نوآوری حساب میشه که در آینده خیلی میتونه روش حساب باز کنه

  3. حسین باقری

    به نظر من نداشتن درگاه کارت حافظه و باطری غیر قابل تعویض دیگه ضعف به حساب نمیاد.

    اگه به سرعت خیلی بیشتر حافظه های داخلی و و جلوگیری از تغییر ولتاژ داخلی گوشی در صورت جدا شدن ناگهانی باطری توجه کنیم اتفاقا این دو مورد مزیت هم به حساب میاد.

    فقط کاش و ای کاش S6 ضد آب بود.

  4. راست گفته یه نگاه به فریم دور گوشى بنداز.آیفون۶را نمیبینى؟؟!کلید هوم هم که از دایره تبدیل به مستطیل شده.

  5. واقعا، موافقم s6 به هیچ عنوان ارزش خرید نداره و سامی پلاست با یه قاب کپی شده اومد همه رو فریب داد و همه سایتا گفتن به به و چه چه که مشکلاتش یهویی نازل شد،فعلا بهترین اسمارتفون lg g4 هست تا وقتی که z4 بیاد

  6. هر روز یه چیزی میگن.
    مردمو مسخره کردن.
    اخه کسی که میخواد بخره خودش درک و شعور داره و میتونه گوشی ها رو تست کنه بعد اقدام به خرید کنه.
    حالا یکی از اس5 خوشش بیاد یا اس6.
    به نظرم اس6 یکی از بهتریناس و فروش بالاش هم ثابت کرده که کاربرا راضی هستن.
    در ضمن کاربرانی که میخوان گوشی بخرن کاری به تقلید و کپی کاری های شرکتا کاری ندارن و الزاما تقلید همیشه بد نیست و موجب نزول فروش یه اسمارت فون نمیشه (هواوی پی7 رو بیاد بیارید)
    من به شخصه دنبال یه اسمارت فون عالی موقع خرید هستم و به این کاری ندارم که ایا شکل اپله یا مثلا شکل جی3!!
    ضد اب نبودن یا بودن،درگاه کارت حافظه داشتن یا فقدان ان و… چند مورد سلیقه ای هست و مثلا برای من مهم نیست گوشیم ضد اب باشه یا نه چون برام کاربردی نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH