Google Fit حالا می‌تواند مسافت طی شده و کالری مصرفی شما را اندازه‌گیری کند

gsmarena_001امروز اپلیکیشن Google Fit برای اندروید، یک بروزرسانی بسیار مهم را دریافت کرد که از همین حالا در فروشگاه گوگل پلی در دسترس همه کاربران قرار گرفته. همانطور که احتمالا می‌دانید این اپلیکیشن در حوزه سلامت ساخته شده و شامل امکاناتی برای حفظ سلامت و تندرستی کاربران است و نیز قادر به برقراری تعامل با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه است.

با انتشار نسخه جدید، حالا Google Fit می‌تواند مسافت طی شده توسط شما و میزان کالری سوخته شده‌تان را اندازه گیری نماید. برای استفاده از این دو بخش جدید، ابتدا باید مواردی چون جنسیت، قد و وزن خود را در تعیین نمایید. سپس اپلیکیشن یاد شده امکان این را می‌دهد تا ببینید که هر روز چقدر راه رفته‌اید و چقدر کالری در هر روز سوزانده‌اید.

باید این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که در این اپلیکیشن ممکن است داده‌ها همیشه به طور کامل صحیح نباشند. این موضوع بخصوص در بخش تعیین میزان کالری پر رنگ‌تر است. البته این ویژگی‌ها تنها مواردی نیستند که با بروزرسانی جدید Google Fit به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند. حالا شما می‌توانید تاریخچه و سوابق دقیق فعالیت‌های تناسب اندام خود را بر اساس یک نوار زمانی، مشاهده کنید. تمامی فعالیت‌های شما بر اساس روز، هفته یا ماه گروه‌بندی می‌شوند.

در نهایت اپلیکیشن مورد بحث اکنون به تکامل خوبی زسیده و در نسخه مخصوص اندروید پوشیدنی آن هم شاهد امکاناتی مشابه هستیم. هر دو نسخه Google Fit به کاربران اجازه می‌دهند تا نظارت دقیق و کاملی را بر وضعیت جسمانی و سلامت و نیز تناسب اندام خود داشته باشند و راحت‌تر بتوانند به اهداف مورد نظر خود برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH