کاور رسمی سامسونگ عامل اصلی تخریب بدنه گلکسی اس ۶ است

اخیرا کمپانی سامسونگ مشکلاتی برای کاربرانش ایجاد کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ناهماهنگی آپدیت اندروید ۵ با برخی از دستگاه‌ها، مشکلات نرم‌افزاری گلکسی اس ۶ و دیگر محصولات که برای رفع آن‌ها اقدام به ارائه آپدیت‌های جزئی و مختصر برای محصولاتش نموده، اشاره کرد.

Galaxy-S6--amp-edge-scratched-by-xSamsungs-Clear-View-caseبدنه حساس گلکسی اس ۶ و اس ۶‌ اج یکی از حاشیه‌سازترین مشخصه‌های این دو برادر دوقلو از تاریخ رونمایی آن‌ها بوده است؛ اگر خاطرتان باشد چند هفته پیش یکی از کاربران فروم XDA تصاویری از سه مدل گلکسی اس۶‌اج منتشر کرده بود که از طریق اپراتور AT&T پیش‌خرید شده‌بودند و بدنه همه آن‌ها در بسته‌بندی اوریجینال، خط و خش‌های زیادی برداشته و موجب نارضایتی خریداران شده بود. اکنون یکی دیگر از کاربران همین فروم تصاویری از یک دستگاه گلکسی اس۶اج منتشر کرده که بر اثر تماس با کاور رسمی این کمپانی به نام Clear View خط و خش‌هایی روی بدنه‌اش ظاهر شده است.

Galaxy-S6--amp-edge-scratched-by-Saxmsungs-Clear-View-caseهنگامی که گوشی خود را در کیف مخصوص یا یک کاور که محافظی بر روی نمایشگر دارد قرار می‌دهید و آن را در جیب خود گذاشته و همه‌جا حمل می‌کنید طبیعی است که پوشش مذکور روی صفحه نمایش کشیده شده و در صورت نامرغوب بودن پوشش یا شیشه محافظ، به نمایشگر گوشی آسیب وارد خواهد شد. گوشی این کاربر به حدی توسط کاور Clear View صدمه دیده که نه تنها شیشه نمایشگر بلکه دکمه فیزیکی Home نیز از خراش‌های نامنظم در امان نمانده و جلوه گوشی را کاملا تخریب کرده است.

Galaxy-S6--amp-exxdge-scratched-by-Samsungs-Clear-View-caseبحثی که پیرامون این موضوع در فوروم XDA شروع شده هم‌اکنون ضخامتی ۶ صفحه‌ای پیدا کرده و نشان می‌دهد که مشکل کاور‌های اختصاصی سامسونگ جدی بوده و چیزی فراتر از یک شایعه است. به هر حال اگر این کاور را همراه با گوشی تحویل گرفته‌اید یا جداگانه از فروشگاهی خریداری کرده‌اید پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه از آن استفاده نکنید زیرا احتمال وقوع حادثه‌ای مشابه برای گوشی گران‌قیمت شما نیز وجود دارد.

Galaxy-S6--amp-edge-xby-Samsungs-Clear-View-caseبه نظر می‌رسد کاربرانی که از این اشکال فنی در محصولات سامسونگ متضرر شده‌اند حق دارند جوابی رسمی از سوی این کمپانی دریافت کنند اما موضوع کاملا برعکس بوده و کاربرانی که به مرکز پشتیبانی و خدمات سامسونگ در کشور‌هایشان مراجعه کرده‌اند هیچ جوابی دریافت نکرده و سامسونگ نیز تا به این لحظه توجه خاصی نشان نداده است.

12 در مورد “کاور رسمی سامسونگ عامل اصلی تخریب بدنه گلکسی اس ۶ است”

  1. سلام من s6 را دو ماهی میشه دارم خط و خش دروغه عزیزم لطف کن به گلس پشت گوشی نگاه کن و روی صفحتم لیبل بنداز جیگر . و لطفا گوشیو توو جیبت کنار کلید و چاقو نزار تا خط و خشم نبینی

  2. سلام دوستان
    راستش من 2 روزه گوشی رو گرفتم و این خط وخش ها به صورت نقطه نقطه روی گوشیم افتاده
    الآن من چی کار میتونم کنم؟؟؟؟
    آیا میتونم از گارانتی گوشی برای تعویضش استفاده کنم؟؟
    خیلی اعصابم بهم ریختست

    1. با سلام خدمت شما اگر از همه لحاظ میخوایی خوب بشه گلس بنداز خط و خش هم از بین میره تو راهنمای این گوشی نوشته که نباید کنار کلید بزاریکلا تو جیب گذاشتن کار اشتباهیه

  3. سامسونگ قهرمان

    شما به قربانی کردن گاو توسط الجی برای چرم بگین گند …..اس 6فوق العادس و هیچ چیزی جلوش رو نمیگیره ….. شما که همش گیر میدین دو گزینه دارم براتون …1خوبی هاش روهم بگین… 2به بقیه هم گیر بدین

  4. آخ آخ اینم از گند پنجم. سامسونگ جان کپی میکنی حداقل از بابت کیفیت هم کپی کن که حداقل هر روز یه اخبار ازت بیرون نیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH