سازگار و سایبروم متحد شدند!

دوشنبه ۲۰ شهریور، در طی سمنیاری که با حضور اصحاب رسانه و تنی چند از مدیران شرکت سازگار و سایبروم در محل دفتر مرکزی سازگار ارقام برگزار شد، این دو شرکت از عرضه محصولات سایبروم با گارانتی و پشتیبانی سازگار در ایران خبر دادند.

در ابتدا حامد طائب، مدیر روابط عمومی سایبروم در ایران به شرح کارها و فعالیت‌های مربوطه پرداخت و آغاز چنین همکاری‌ای را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه Surender Kumar Bishnol، مدیر کل سایبروم در خاور میانه به ایراد سخنرانی پرداخت. وی گفت: محصولات این شرکت در بیش از 110 کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند و آن‌ها با توجه به نیاز کاربران و فناوری‌های جدیدی که در زمینه امنیت و شبکه ارایه می‌شود، همواره در حال به روز رسانی و ارایه قابلیت‌های جدید بر روی محصولات خود هستند.

همچنین در مدتی که سایبروم در بازار ایران حضور داشته، توانسته به برند اول در زمینه محصولات Unified Thread Management) UTM) تبدیل شود و به بانک ها، دانشگاه ها، مراکز نفتی و نقاط مهم دیگری که امنیت در آن ها حرف اول را می زند راه یابند. در کنار ارایه طیف گسترده‌ای از محصولات سایبروم، برنامه‌هایی برای آموزش کاربران و مدیران فنی شرکت‌ها به نام ATP نیز در نظر گرفته شده که به زبان فارسی نحوه استفاده از قابلیت‌ها و فناوری‌های به کار گرفته شده در محصولات سایبروم را آموزش می‌دهند. در طی این برنامه‌های آموزشی، در دو ماه قبل صد مدیر در ایران این آموزها را پشت سر گذاشته و توانسته‌اند مدرک رسمی سایبروم را دریافت نمایند.

محصول جدید دیگری که به بازار عرضه شده است، NetGenie نام دارد که در دو نسخه Home و SOHO تولید شده و برای دسترسی به حداکثر امکانات در مدیریت شبکه کابلی و بی‌سیم در شبکه خانگی و ادارات کوچک طراحی شده است. این دستگاه مجهز به پورت USB با امکان پشتیبانی از مودم‌های 3G بوده و از دیگر امکانات آن‌ها می‌توان به آنتی ویروس و فایروال داخلی، کنترل‌های پیشرفته ادمین، گزارش دهی تهدیدات امنیتی و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین به دلیل اهمیت ارتباط از طریق ADSL این امکان برای کاربران ایرانی به این دستگاه‌ها اضافه شده است.

در ادامه این سمینار برنامه پرسش و پاسخی نیز برگزار شد. Bishnol در پاسخ به سوالی مبنی بر تفاوت محصولات سایبروم با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار به امکانات متعدد و گاه انحصاری محصولات سایبروم اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز سازمان‌ها تولید شده است. برای مثال سیستم ثبت فعالیت‌های شبکه‌ای که حتی می‌تواند شامل کنترل روی نرم‌افزار های گفتگوهای اینترنتی نیز شود و یا پهنای باند را بر اساس کاربر، ساعت استفاده از اینترنت و بسیاری عوامل دیگر کنترل و محدود نماید. نرم‌افزار گزارش دهی انحصاری سایبروم نیز ابزار دیگری است که توانایی نصب بر روی هر UTM از هر سازنده را داشته و به ثبت گزارش استفاده از شبکه و اینترنت می‌پردازد.

همچنین مجید داریان، از مدیران بخش سایبروم شرکت سازگار در ارتباط با یکی از برتری‌های سایبروم و در مقابل نقاط ضعف سایر سیستم‌ها گفت: با توجه به شرایط دشواری که کشور ما به واسطه تحریم‌ها پیش روی دارد، شرکت‌هایی نظیر سیسکو حتی اگر متوجه بشوند شرکتی در داخل ایران از سیستم‌های آن‌ها استفاده می‌کند، خدمات آنلاین خود را قطع می‌کنند در صورتی‌که سایبروم با توجه به آنکه یک شرکت هندی و دوست است، پشتیبانی خود را برای شرکت‌ها حفظ خواهد نمود.

1 در مورد “سازگار و سایبروم متحد شدند!”

  1. و بالاخره سایبروم هم پس از گذشت مدت کمی ایران را برای همیشه تحریم کرد و هیچگونه ساپورتی به یوزرهای ایرانی نمیدهد
    و ما که این فایروال را داریم به مشکلات اساسی برخورد کردیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH