اسمارت‌فون ویندوزی ال‌جی با نام Lancet روانه بازار می‌شود

کمپانی مایکروسافت پس از تصاحب کامل ویندوزفون سعی در گسترش دایره کاربران آن داشته که تا حدودی نیز موفق بوده‌ است؛ در همین راستا برای نزدیک‌تر کردن رقابت میان ویندوز و اندروید و iOS، مدیران مایکروسافت با راه‌اندازی پروژه‌ای در ویندوز ۱۰ دروازه را بر روی توسعه‌دهندگان اندروید و iOS نیز باز کردند تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم‌عامل نیز عرضه کنند. در حالی که ویندوز در تلفن‌های هوشمند روند رو به رشدی را طی می‌کند کمپانی‌های دیگری مانند LG و HTC نیز گام‌های بلندی را در این عرصه برداشته و نسخه ویندوزی پرچمداران خود را تولید می‌کنند.

اخیرا اخبار زیادی مبنی بر تولید یک اسمارت‌فون ویندوزی توسط LG شنیده شده بود که ظاهرا شایعات جامه حقیقت پوشیده و محصول کره‌ای مبتنی بر ویندوز نیز در تاریخ ۲۱ مه توسط اپراتور Verizon وارد بازار خواهد شد.

xzاین گوشی که LG Lancet نام دارد و به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کند برخلاف اچ‌تی‌سی که نسخه ویندوزی پرچمدارش One M8 را تولید کرده بود، مشخصاتی کاملا میان‌رده و معمولی دارد که صرفا مزه ویندوزفون را به کاربر خواهد چشاند.

از جمله مشخصات Lancet می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، نمایشگر ۴.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، فضای رم ۱ گیگابایتی،حافظه داخلی قابل ارتقا ۸ گیگابایتی و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد.

ال‌جی لنست دوربینی ۸ مگاپیکسلی داشته و از کارت‌های حافظه microSDXC تا فضای ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. اتصالات پرسرعت XLTE نیز چاشنی دست‌پخت ال‌جی هستند که به گفته این کمپانی پهنای باند ۴G LTE دوبرابر شده است.

lg lancetاین گوشی پهنای ۶۴.۸ میلیمتر و ارتفاع ۱۲۹.۸ میلیمتر دارد و در حالی که Verizon اشاره‌ای به ضخامت آن نکرده است در نهایت وزنی معادل ۱۴۳ گرم خواهد داشت. هرچند معمولا کمپانی‌ها در میزان دوام باتری محصولاتشان اغراق می‌کنند اما به گفته LG باتری لنست در حالت استندبای (آماده به کار) ۴۲۰ ساعت و در حالت استفاده نیز ۱۸.۵ ساعت دوام خواهد آورد که پس از رونمایی و انجام تست‌های مستقل از صحت این اعداد اطمینان حاصل خواهیم کرد.

در بخش نرم‌افزار نیز لنست به آپدیت دوم از ویندوزفون ۸.۱ مجهز شده و قابلیت‌هایی از جمله KnockOn (لمس صفحه برای باز شدن قفل)، Soft Light و Gesture Shot (ثبت تصویر با حرکت دست) را داراست. در صورت علاقه به خرید LG Lancet می‌توانید با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار و عقد قرارداد دوساله با Verizon و یا پرداخت ۱۲۰ دلار بدون قرارداد اقدام به خرید این گوشی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH