با دوربین جدید پاناسونیک G7 آشنا شوید!

هم اکنون تولید کنندگان زیادی در جهان هستند که به طور خاص تولید دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این کمپانی‌ها هر کدام طرفداران خود را داشته و به محصولاتشان می‌بالند؛ اما اگر شما به محصولات پاناسونیک علاقه دارید، منتظر یک دوربین حرفه‌ای خوب باشید!

panasonic-lumix-g6
G6

مدل جدید این کمپانی جایگزینی برای DMC-G6 خواهد بود و اگر شایعات درست باشد، این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

مدل پیشین یعنی G6 حدود دو سال پیش وارد بازار شد و شاید فعلا زمان مناسبی برای معرفی جایگزین این مدل نباشد؛ اما بالاخره چند روز پیش، تصاویری منتشر شد که نشان از عرضه مدل جدید این دوربین دارد. این منبع خبری یعنی Digicame-info مشخصات کلی این دوربین را منتشر کرده است. البته هنوز و به طور قطع نمی‌توان این مشخصات را تایید کرد.

G7 با یک لنز 16 مگاپیکسلی و حسگر Digital Livo MOS عرضه می‌شود. این دوربین می‌تواند به ضبط فیلم‌های 4K با کیفیت 30 و 24 فریم بر ثانیه بپردازد. همچنین G7 از سیستم کنتراست DFD نیز بهره می‌برد. این دوربین پاناسونیک از موتور قدرتمند خود یعنی Venus Engine استفاده کرده و سرعت شاتر آن برابر 1/16000 است.

وجود یک صفحه نمایش متحرک با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای و کیفیت بالا نیز از دیگر ویژگی‌های G7 است. این دوربین در دو رنگ نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعات دیگری نظیر پورت‌های ارتباطی نظیر Wifi ،NFC و فیلترهای به کار رفته بر روی این محصول منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH