نسخه مخصوص گلکسی S6 اج با نام «مرد آهنی» در راه است!

پرچم‌داران اغلب کمپانی‌ها بعد از معرفی شدن، توسط شرکت‌ها و گروه‌های مختلف ویرایش و بهبود می‌یابند و در نسخه‌های محدود عرضه می‌شوند (در زمینه اسمارت فون‌ها) که می‌توان به بدنه طلایی آی‌فون و یا بلک‌بری اشاره کرد اما سامسونگ در این خصوص رویکرد دیگری دارد و گاه گاهی نسخه ویرایش شده‌ای از اسمارت فون‌های سطح بالای خود را عرضه می‌کند که در زمینه گلکسی نوت 3 نیز شاهد چنین قابلیتی بودیم.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Iron-Man-large

حال با معرفی پرچم‌داران جدید این شرکت، سامسونگ وعده داده بود که یک نسخه ویرایش شده و محدود را از گلکسی S6 اج روانه بازار خواهد کرد و اکنون توئیتی توسط آن منتشر شده که تیزر تبلیغاتی این نسخه محدود را در خود جای داده است. این نسخه محدود که به Iron Man یا مرد آهنی اختصاص دارد، نسخه ویژه‌ای خواهد بود که بدون شک برخلاف گلکسی S6 اج نمی‌توان آن را به سادگی در بازار پیدا کرد.

اغلب نسخه‌های ویرایش شده تفاوت‌های داخلی با نسخه اصلی ندارند اما در شکل و شمایل کلی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و گفته می‌شود که نسخه مخصوص گلکسی S6 اج، بدنه‌ای با رنگ‌های طلایی و قرمز خواهد داشت و دوستداران این نسخه نیز پیش از عرضه آن رندر‌ی را منتشر کرده‌اند که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. البته این رندر توسط کاربران ساخته شده و به هیچ وجه رسمی نیست.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Iron-Man-large-1

همان طور که در تیزر تبلیغاتی این محصول مشاهده می‌کنید، نسخه Iron Man جعبه جالبی نیز خواهد داشت که البته فعلا زمان عرضه آن گفته نشده و سامسونگ به ذکر واژه COMING SOON یا همان “به‌زودی” بسنده کرده است؛ اما اخبار حاکی از عرضه این نسخه در اواخر ماه می یا اوایل ماه ژوئن (8 تا 13 خرداد) هستند.

2 در مورد “نسخه مخصوص گلکسی S6 اج با نام «مرد آهنی» در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH